Tis maar een vogel he.
http://img543.imageshack.us/img543/375/ ... ierfoi.jpg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Madeliefjes schreef:Om 1 misverstand uit de wereld te helpen... Er gaan meer kippen vroegtijdig dood in een scharrelsysteem dan in een legbatterij... Dus ik vind het geen goed vergelijk..
Maar ik praat niks goed hoor, vind dat alle beestjes dierwaardig gehouden moeten worden ongeacht wat voor dier het is!

Die dingen behalve een half uurtje acclimatiseren bij nieuwe vissen, leggen ze je tegenwoordig niet meer uit. Chawi schreef:En ja, voor mij is een vis minder dan een mens. Stel je voor. Je rijdt op een weg. Er staat een mens op de ene helft en een dier (van welke soort dan ook) op de andere helft van de weg. Remmen lukt niet meer. Uitwijken kan niet. Eén van beide zal je aan gaan rijden. Ik hoop toch echt dat ieder hier er voor kiest om dan maar het dier aan te rijden.
Toekie schreef:Chawi schreef:En ja, voor mij is een vis minder dan een mens. Stel je voor. Je rijdt op een weg. Er staat een mens op de ene helft en een dier (van welke soort dan ook) op de andere helft van de weg. Remmen lukt niet meer. Uitwijken kan niet. Eén van beide zal je aan gaan rijden. Ik hoop toch echt dat ieder hier er voor kiest om dan maar het dier aan te rijden.
Maar die keuze hoef jij nu niet te maken.
Jij kiest uit:
A) een decoratiestuk in je huis
B) dierenwelzijn
En jij kiest voor A.

Madeliefjes schreef:Om 1 misverstand uit de wereld te helpen... Er gaan meer kippen vroegtijdig dood in een scharrelsysteem dan in een legbatterij... Dus ik vind het geen goed vergelijk
Daarnaast, als we zo gaan beginnen... Kunnen we alle dieren in hokjes wel afschaffen.