Ik zal hier ook voor je uitkijken (glimmen/haren) en doorgeven aan vrienden die ok in deze regio wonen. Het lijkt me vreselijk om je hond kwijt te raken. Weet je, als ze in de stress zijn zitten ze soms erg dichtbij maar luisteren ze niet meer. Heb je alle bosjes/verstopplekken waar je anders niet aan zou denken al bekeken? Vast wel maar soms gaan mensen heel ver zoeken terwijl het dier dichtbij huis ligt, alleen dan verstopt.
Ik heb de flyer even in mijn WWW gezet van hyves..
Laatst bijgewerkt door quintusgl op 15-01-11 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Tjee, tot nu toe alleen meegelezen, maar ze is dus nog steeds niet terug? Wat ontzettend naar! Heb zelf een huskykruising die ook echt niet loskan, die is zo weg. Ik zal je flyer op twitter en hyves zetten, en vragen te retweeten.
Probeer wat te slapen! Ik denk dat je op dit moment ook niet zo heel veel kan doen. Leg wat dingen neer buiten waar de geur aan zit die ze kent van binnen. Speeltjes en/of kleedje dat van der is. Wellicht dat ze dat ruikt!
Morgen gewoon weer met frisse moed verder!
Tanja
Geplaatst: 15-01-11 00:38
VSW-->BB
byjou1983
Geplaatst: 15-01-11 00:42
Probeer maar wat te slapen....
KN2011
Geplaatst: 15-01-11 00:43
Probeer straks wel wat te slapen, iedereen is voor je bezig meer kun je op dit moment niet doen. Sterkte
Jee wat vervelend zeg en lichtelijk vreemd dat je hond er zo vandoor is gegaan. Is je stal ver van je huis vandaan? Was ze loops? want ik verwacht dat als ze gewoon met haar hoofd bij andere zaken was, dat ze wel in de buurt moet zitten (ik verwacht haar niet 65km verderop) Maar als ze loops was of beginnend loops, tja dan is ze een man gaan zoeken...
Hoe lang is ze alleen/uit het zicht geweest?
Heeeel erg vervelend voor je. Hopelijk heb je je hondje gauw terug!
Wat afschuwelijk om je hond zo kwijt te raken en al zo lang en je geen idee heb waar ze naar toe is gegaan! Wat ontzettend lief dat bokt zo voor je in de bres springt, dat noem ik nog eens bokt op zijn best. Hoop dat ik morgen een beter bericht lees en je hond weer lekker veilig bij je thuis zit.
WE HEBBEN HAAR!!!!! Werd net aangebeld door een boer die ik vanmorgen gesproken had, die had haar gezien bij de A 31, hij kon haar niet vangen en is naar ons gereden. Gelukkig zat ze nog op de zelfde plek!!!
Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super bedankt voor jullie hulp! Jullie hebben mij echt enorm gesteund!!!!