Meer dan 100? Zal Beans die al zo bang is hier niet van schrikken en zich helemaal niet laten zien? heb het topic gelezen las ook dat het slecht gaat met Beans... Hoop echt dat het helpt en dat het niet erger word, nogmaals wens ik jullie veel sterkte en voor de mensen die gaan zoeken succes! Hoop echt dat Beans heel snel gevangen word en veilig in zijn mand ligt.
marleen_usar
Geplaatst: 24-01-11 16:01
We willen een grote kring van mensen maken,en als schrikt zei dan hebben we haar toch gezien.We willen haar een soort van insluiten zeg maar.
chance
Geplaatst: 24-01-11 16:06
Ik las hier verder terug over een vangkooi?
Dit is in dit geval niet eens zo slecht idee.
En is het geen optie om wat voer te leggen op de plaats waar ze voor het laatst is gezien?
Laatst bijgewerkt door chance op 24-01-11 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
marleen_usar
Geplaatst: 24-01-11 16:07
Vangkooi heeft niet zo veel zin ben ik bang, ze hebben al veel geprobeerd nu is het tijd voor echte groot schalige actie.Willen we Beans nog levend vinden.
Oh wat erg zeg! Dat andere hondje dat laatst vermist was is gelukkig wel snel teruggevonden. Heeft de TS/baas van Beans haar nog wel gezien? En komt ze ook niet naar de eigen baas toe? (ook niet een klein stukje?) Hondje is dus in slechte conditie nu en in verdwaasde toestand. Hopelijk wordt hij snel gevonden! Fijn dat er zoveel mensen behulpzaam zijn!
F_Orumster
Geplaatst: 24-01-11 16:13
Kan er ook eten (vlees) neergelegd worden met een narcotica erin (dat ze slaapt)? Of heb ik nu teveel tekenfilmpjes gekeken. Heel veel sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 24-01-11 17:02
F_Orumster schreef:
Kan er ook eten (vlees) neergelegd worden met een narcotica erin (dat ze slaapt)? Of heb ik nu teveel tekenfilmpjes gekeken. Heel veel sterkte.
Ik denk dat de kans heel groot is dat ze dit niet overleeft gezien haar toestand.
Sterkte TS,het moet verschrikkelijk zijn om je hond zo lang kwijt te zijn,onze kat is ook al 7 weken weg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-11 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
marleen_usar
Geplaatst: 24-01-11 17:07
Voer neerzetten is al gebeurd,ze is bij een vrouw 3 keer wezen eten in de schuur, maar ze komt daar helaas niet meer.
Ik heb vanmiddag uit het werk nog rondgereden in Getelo en Itterbeck op zoek naar Beans maar heb niets gezien. Ook nog een flyer opgehangen in Itterbeck hoop op reacties. Het hangt er voor mij ook vanaf hoelaat de zoektocht begint of ik erbij kan zijn of anders kan ik later aansluiten.
Wat hartverwarmend dat er zoveel mensen zich inzetten voor Beans en de TS. Ik woon veel te ver weg om te zoeken maar ik hoop heel hard dat Beans gauw gevonden wordt.
oudehinken
Geplaatst: 24-01-11 20:42
Hebben jullie al contact gehad met het dierenasiel in wilsum? of het dierenasiel in weerselo?
ik heb de ts een pb gestuurd , maar plaats het hier ook even omdat de eigenaar van de hond ook mee leest.
er staat een teefje op amivedi , ik weet het is ver weg want de hond is gevonden in leersum , maar je hond is ook al heel erg lang weg , dus nooit geschoten is altijd mis.
ik heb voor je gebeld , en de hond op amivedi zit nu in het asiel van amerongen , en is vandaag gevond , je kunt morgen bellen met hun van 10 tot 12 of van 2 tot 4 uur , en het tel nummer van dat asiel is 0343-451584.
ik hoop dat het jou hond betreft , want zat met tranende ogen naar je verhaal te lezen , heb zelf ook 2 honden , ik zou me geen raad weten.
sterkte
Debbie
Geplaatst: 24-01-11 21:50
Wat een ellende.. lees al vanaf het begin mee en had nooit gedacht dat het zo lang zou duren voordat Beans gevonden zou worden.
Ik duim voor jullie en hoop zo dat Beans snel weer terug is en weer veilig kan aansterken. Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik meteen met mn honden het bos in gegaan.