Het natvoer aten ze daar ookal niet van, onbegrijpelijk want dat zou je toch zo op een toastje mikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CM_ schreef:Hier voer ik al jaren Royal Canin.
In grootverpakkingen is de prijs wel te doen.
Katten zien er super uit ( ik heb 4 noren, een siamees en twee htk's )
Voor de lekker krijgen ze af en toe een klein beetje natvoer.
Maar Royal canin krijgen ze onbeperkt.
ShadowFax schreef:@ Gamblerlover: wat is jou plan? Om volledig over te stappen op carnibest? Dus 2x per dag die rollen voeren of wil je uiteindelijk overstappen op zelf kvv samen stellen? Ik ben namelijk wel geinteresseerd om die rollen van carnibest te voeren (kvv zelf samenstellen zie ik niet zitten, ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen om mijn katten een eendagskuiken te geven, ben een mietjedus zolang het samengeperst is in een rol en ik er geen dier in herken is het oke
) Maar ik heb ergens gelezen dat de combi carnibest rollen en brokjes niet goed is ivm de uhuhuh, zuurgraad in de maag? Ik weet het niet meer. Ben benieuwd wat jij gaat doen!
Mijn kater is ook een pietprecies wat eten betreft. Ik gaf ze dus altijd whiskas tot ik ging lezen hoe slecht dat was. RC gaan geven, maar daar gaat hij van kotsen. Toen heb ik proefzakjes gekocht van Applaws en Acana. Dat at hij met lange tanden. Op een gegeven moment was hij echt in hongerstaking. Omdat ik het zielig vond hem weer RC tussentijd gegeven, volgende ochtend kots in de gang. Ze zijn nu acana lam wat makkelijker gaan eten, maar het heeft even geduurd. Een keer in de zoveel tijd geef ik ze een kabeljauwstukje van AH. Nou dat heeft even geduurd voordat ze begrepen wat ze er mee moest doen. Onlangs heb ik ze hart gegeven, daar heeft de kater eerst 10 minuten naar zitten staren. Uiteindelijk wilde hij het wel proberen (hij had toch honger) en heeft hij alles opgegeten. Volgensmij moeten ze er echt aan wennen. Het klinkt heel hard, maar ik heb nu met die proefzakjes wel gemerkt dat als ik het voer gewoon laat liggen dat ze het uiteindelijk toch gaan eten. Ze moeten het echt leren.
Ik heb het hart wel even gekookt, dat het rauwe eraf was, ging toen wel beter. Ik ben benieuwd of ze het toch gaat eten!!! Zou het nog even aankijken. Succes.
Nessa schreef:Pas op met de tinlo! Ze hebben verschillende smaken, en je moet ook echt de verschillende smaken voeren om het compleet te hebben.