Pa vond het hooi dus maar onnodig omdat de verkoopster dit ook niet had, dus ben blij dat we gisteren al inkopen hadden gedaan anders had ie hooi halen niet oke gevonden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Beetje voor jezelf en je beestjes opkomen he?

voor nu ben ik munt en heb weer gemengde gevoelens iedere keer.(niet om de chins hoor!) 

). Ook hier gewoon altijd het zandbad erin, en zo nu en dan verfrissen.

S_uus schreef:Gelukkig hoeven ze niet uit
Oe dat flink bijten is niet wat, hoop niet dat deze dat gaan doen haha..
Wat kan jou paard netjes springen zeg echt goede techniek, beetje te enthousiast soms haha mooi!

MoonWencke schreef:Die van ons bijt eigenlijk nooit, ook niet als je je vinger door de tralies van zijn kooi heensteekt (mits je dan natuurlijk wel even lekker onder z'n nekkie kriebelt). Ook hier gewoon altijd het zandbad erin, en zo nu en dan verfrissen.

soesita schreef:Suus: Wat een leuke diertjes heb je daar! Ik kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.![]()
Grappig ook hoe snel de verschillende karakters naar voren komen.![]()
Ik vind dat je je super hebt geinformeerd en met raad van ervaren chinchillahouders doe je wat. Jij bent zo te horen echt een goed baasje voor ze. Ik heb er het volste vertrouwen in!
Stukje beschuit als ze aan de dunne gaan was nieuw voor me. Goed om te weten.
Bijten doen de onze ook nooit, wel eens zachtjes knabbelen maar dat doet helemaal geen pijn.
Het zandbad hebben wij ook altijd er in staan.
corlien: Het is niet erg als je niet zo veel thuis bent. Chinchilla's zijn schemeringsactief; d.w.z. dat ze overdag meestal slapen en pas 's avonds en 's morgens actief worden. En een dagje of twee van huis maakt voor hun weinig uit omdat ze toch erg weinig eten. Wanneer wij een weekend weggaan vullen we gewoon de voerbakjes randvol. Als we dan terug komen zit er altijd nog wat in.
Dank je wel, ik was ergens bang dat het een topic zou worden met dat ik het niet kan enzo , dus had al als antwoord klaar staan als "alles moet een eerste keer zijn". Maar het valt
hoop wel dat dit topic blijft lopen ondanks dat ik ze nu heb,gewoon om informatie met elkaar te delen en voor eventuele vragen van mij of iemand anders kant 
Heb ze net een stukje toastje gegeven , werd wel gewaardeerd ._maaike_D schreef:ziet er leuk uit
dat beschuit wist ik al
wij hebben het badzand er ook constant in staan.
het zit wel in een badhuisje, zodat niet allen in het rond vliegt als hij in bad gaat

CoriienRN schreef:S_uus schreef:Gelukkig hoeven ze niet uit
Oe dat flink bijten is niet wat, hoop niet dat deze dat gaan doen haha..
Wat kan jou paard netjes springen zeg echt goede techniek, beetje te enthousiast soms haha mooi!
Bedoel je die van mij?
Ja zou graag wel wat gezellig heid in huis willen maar wil een beest wel aandacht kunnen geven
Maar snap je punt wel. 

Ook heb ik een ronde buis van hard plastic van mijn fret, bij ze in gedaan (wel uitgeboend! ) en ik let goed op of ze daar geen stukken uit knabbelen.S_uus schreef:Yarrah, bij de Gamma dus!
Hoeveel kost ie, en zijn die niet enormmmmmmmm groot?