Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fijn ook dat ie wat ontdooit (leuke woordspeling
) ten opzichte van mensen. Is altijd makkelijk als je hem een keer moet hebben voor medische of gewone verzorging, ondanks dat het een 'boerderijkat' is
)
Elles schreef:Heb je ergens brokjes staan, buiten of in de stal?
? Goed zo!anneliesdj schreef:Ik was ook verbaasd dat Muk er nog was, ik had verwacht dat ze wel bij elkaar zouden blijven.
Maar goed, hij zou zindelijk moeten zijn maar hier in huis heeft hij er blijkbaar geen zin in, hij heeft al een paar keer in de kamer geplast, ook op de pyama van mijn zoon toen ik hem aan het omkleden was![]()
En hij reageert ook ondeugend, ik zie het hem doen, klap in mijn handen of geef een schreeuw en hij kijkt me echt aan van 'w8 ff, bijna klaar', dan loop ik op hem af en op het moment dat ik mijn arm naar hem toe beweeg rent hij blazend weg. Hij zoekt echt het randje op, het is een ondeugd.
anneliesdj schreef:Mijn zoon weet dat hij hem met rust moet laten maar hij snapt nog niet zo goed dat Muk niet geaaid wil worden.
Maar brutaal is hij zowieso wel, vanavond met eten stond ie ineens naast ons, gaf bijna kopjes tegen mijn been, gaat tegen de tafel op staan enz. Als je een beweging maakt in zijn richting is hij weg maar komt wel direkt terug, vaak blijft hij ook zitten om tegen je te blazen.
Gister zat hij op het aanrecht een restje van een bord te likken en daar wilde hij niet bij weg, ik liep op hem af, hij had ruim de gelegenheid weg te komen maar bleef tegen me blazen dus maak ik nog een beweging om hem aan te moedigen, hielp ook niet dus wil ik hem in zijn nekvel pakken en toen hing hij met 3 pootjes aan mijn blote arm, auwie...
Volgens mij zou hij wel zindelijk moeten zijn, bij het asiel zeiden ze iig dat ze wel een bak gewend waren maar vandaag heeft hij ernaast gepoept en weer in de kamer geplast. Het lastige is dat ik het niet kan corrigeren omdat hij wegloopt, anders kan ik hem nog op de bak zetten als hij een foutje maakt.
Elles schreef:Grote zaklamp zoeken, kaplaarzen aan en gaan halen dat beestje. Als er werkelijk gevaarlijke gassen hadden gehangen, had het poesje nu niet meer geleefd. Waarom wacht je in hemelsnaam zo lang?
vanitymay schreef:Het is maar een kat hoor