Wat sneu, zit hier echt met kippenvel. Geef jezelf vooral niet de schuld. Heel erg veel sterkte met het verlies. En wat een mooie plek hebben jullie uitgezocht als rustplek voor Lizzy.
Mooi plekje hebben jullie uitgezocht voor haar. Heel veel sterkte!
baroen
Geplaatst: 30-10-10 00:06
een heel mooi plekje, maar verdomme wat wrang he .... ik kijk hier ook dagelijks naar mijn meisie in haar urntje en ja.. het is een mooi plekje, het is fijn om haar op die manier nog bij me te kunnen hebben, maar potdorie wat had ik haar graag gewoon veilig en gezond hier gehad..
soms zijn er geen antwoorden en schuld is ook niet aan de orde, gewoon vreselijke pech, verkeerde tijd, verkeerde plaats.. zeg het maar..
geef jezelf de tijd om dit verlies een plaatsje te geven, hopelijk komt de tijd er, dat je bij de herinnering aan Lizzy gewoon weer kunt glimlachen en trots en blij kunt zijn, dat je haar in je leven gehad hebt..
"better to have loved and lost than never to have loved at all"
nogmaals sterkte meis
TurtleLove4
Geplaatst: 30-10-10 00:10
wat erg ! wat een mooi ding was het, ik zou het ook heeeeel moeilijk hebben moest mijn lieve schat er niet meer zijn heel veel sterkte en m'n pb box staat altijd voor je open !
Nicole
Geplaatst: 30-10-10 10:57
Geen woorden voor..
De tijd dat ze bij jullie was heeft ze een super tijd gehad
Dieuwke1981
Geplaatst: 30-10-10 11:03
Veel sterkte voor jullie allemaal!! Nog zo jong!
Mooie plek hebben jullie uitgezocht!
Weet precies wat jullie door maken. Onze pup is vorig jaar toen we haar nog maar 6 weken hadden onder een auto terecht gekomen.
Wat een prachtig pupje, en wat een verschrikkelijke gebeurtenis.. Heel veel sterkte met het verlies, jullie hebben haar een heel mooi plaatsje gegeven..
Anoniem
Geplaatst: 31-10-10 09:28
Nogmaals bedankt voor al jullie sterkte wensen... Het doet ons ontzettend veel goeds.
VeraW
Geplaatst: 31-10-10 12:32
Jullie hebben haar een mooi idd een mooi plekje geven. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie hondje
Fee_
Geplaatst: 31-10-10 14:17
Och jeetje! Heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige hondje!