74,-??? ik heb pas nog dik 100,- betaald voor een sterilisatie poes.....
Ylana
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 11:38
Abeltje77
Geplaatst: 03-11-10 11:59
Ylana schreef:
Opzich niet. Wel vind ik de kosten voor castratie erg mee vallen. Voor een kater € 40,00 en een poesje € 74,00
nou, dat is dan wel helemaal netjes dat je dat niet doorberekend. Mensen zouden dat toch kwijt zijn, hetzij bij zelf casteren hetzij in de verkoopprijs.
ik weet niet meer wat ik heb moeten betalen voor ieniemieniepoes en snoesje... volgens mij ergens rond de 80-90 euro.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 04-11-10 13:04
Wij hebben ooit tamelijk wilde/bange kittens opgevangen voor het asiel. aangezien die niet in een gewoon huis geplaatst konden worden gingen ze met z'n 3-en naar een boerderij. maar wel gecastreerd/gesteriliseerd. En dat met een leeftijd van 4 maanden. Dus het kan wel. Hier is dus een DA die het wel doet, maar ook alleen bij zulke speciale gevallen.
De prijs van onze DA weet ik niet, daar kom ik volgende week wel achter want dan is Maliki aan de beurt , maar Maliki is dus ook net 4 maanden. Volgende week gaan ze even een bultje van zn oor afhalen en toen stelde de DA voor om hem dan ook meteen maar te castreren. Ze zei: "Normaal houden we 6 maanden aan, maar dat is meer omdat een flink deel van de katers/poezen dán al krols kan worden/gaan sproeien" M.a.w. : ze wachten niet persé tot 6 maanden omdat een poes anders nog te klein is.
Ylana
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-10 16:35
Eindelijk nieuwe foto´s! Beebs zijn inmiddels al 9,5 week en hebben hun chip en eerste inenting gehad. Zitten nog lekker in de Fuzzy, maar zien er inmiddels al wel een stuk beter uit Ik moet wel eerlijk zeggen dat het een stuk moeilijker is om die rond springende dingen een beetje goed op de foto te zetten.
Wel wordt het hoogstwaarschijnlijk Arizona die blijft, maar mijn definitieve besluit neem ik pas na de show van aankomende zondag. Ik ben heel benieuwd na de mening van de keurmeester.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 06-12-10 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max. 2 foto's ter illustratie, overigen in link geplaatst. Voor meer foto's kan een topic op BB-ITP geopend worden.
__danielle__
Geplaatst: 06-12-10 14:43
wat een beauty's Ylana.. het is dat ik al drie van die monsters heb maar vind bengalen echt prachtig en vind jouw fokproducten goed gelukt