Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laika schreef:@Gipsyboy, omdat je al langere tijd dieren hebt, neem ik ook aan dat je met enige regelmaat bij je dierenarts kwam? In dat geval zou ik dus even een praatje maken met mijn dierenarts. Hem het probleem van tijdelijk geen baan uitleggen, wellicht dat hij alsnog zou kunnen castreren en dat je dat dan in delen betaalt? Niet geschoten is altijd mis, ik zou het dus gewoon wel gaan vragen.
foxy80 schreef:Anoli schreef:Waar ik me ook aan kan storen is het feit dat mensen wel een hond of kat willen adopteren maar dan komt ie uit spanje, griekenland etc... dan denk ik los eerst eens het probleem met de overvolle asielen in ons eigen land op, want daar zitten ook genoeg leuke dieren die een huisje verdienen.
Er is geen geografische oplossing voor een emotioneel probleem...
Maw ik ben niet voor discriminatie van asieldieren op basis van afkomst. Een geadopteerde hond is een geadopteerde hond. Want dan raken onze mp-dumpers nogmaals hun dier niet kwijt.
Chiqa schreef:Wil dit topic weer even ophalen, ik heb namelijk een vraagstuk.
Zag er eerder ook al een opmerking over, wat vinden jullie nu van al die dieren die uit het buitenland worden gehaald?
Stuitte net ook weer op zo'n topic, dan denk ik waarom lossen we niet eerst het dierenleed op in Nederland?????
Sabin_e schreef:Misschien moet Nederland ook maar 'adverteren' in het buitenland met "help ons van het grote overschot aan katten en honden af en adopteer nu een dier!"
Chiqa schreef:...maar dan denk ik nog laten ze dat even lekker zelf oplossen, we hebben al dierenleed genoeg in NL.
Chiqa schreef:Denk niet dat dit zal gebeuren, als het uberhaupt al gebeurt.
In het buitenland worden dieren respectlozer behandeld (Over het algemeen) dan in Nederland, maar dan denk ik nog laten ze dat even lekker zelf oplossen, we hebben al dierenleed genoeg in NL.
Chiqa schreef:Zielige dieren lopen ook in Nederland rond, ga maar als dierenliefhebber een asiel in.
Persoonlijk vind ik het erg egoistisch dat er niet eerst aan onze eigen dieren wordt gedacht.
Chiqa schreef:Zielige dieren lopen ook in Nederland rond, ga maar als dierenliefhebber een asiel in.
Persoonlijk vind ik het erg egoistisch dat er niet eerst aan onze eigen dieren wordt gedacht.
Tallie1979 schreef:Bramasole, ik ga ook die melding in mijn onderschrift zetten.. Stop met kittens fokken.. Het word tijd zeg!
Tallie1979 schreef:Bramasole, ik ga ook die melding in mijn onderschrift zetten.. Stop met kittens fokken.. Het word tijd zeg!