suuzepuus schreef:Citaat:Er word alleen aangegeven dat ze het 1 van de eerste dagen doen omdat dan alles nog week is. Verder weet ik niet of je het hele topic door gelezen hebt?
Alles nog week is?? Heb je weleens een pup van een paar uurtjes oud hebt gezien?? ik denk dat dat meer het idee is van degene die het mooi vinden. och... als dat beesie nog zo klein is voelt ie het niet...
enne ja , ik heb het topic gevolgd.
Ja die heb ik gezien ja, meeer dan genoeg!
En alles is dan nog een stuk weeker dan een hond die volwassen is ......... en wat ik al zei, het is niet dat wij denken; oh het beestje is nog klein dus hij voelt t niet, ik heb het in mijn eerdere posts duidelijk uitgelegd hoe t gaat in de wereld die ik ken.. beter lezen dus

,en toch is ze het allang weer vergeten dat dat ooit gebeurd is,dat was ze al een dag na het tatoueren en of ze ooit wat mee heeft gekregen van couperen,echt geen idee...ze was toen echt nog maar zo klein... 

.
vleermuisoortjes en idd korte stompstaart hoort niet alleen bij de rasstandaard, daar worden ze mee geboren, zonder er ook maar iets mee te doen. Oortjes hangen zelfs nog eerste paar weken, en gaan daarna langzaam rechtop staan.