Joscaa schreef:Dan mogen ze heel veel hokken uit de handel halen![]()
Minihokjes zijn al 160.-
Idd......kopen ze een konijn bij de dierenwinkel en een hok bij de Blokker. is geen controle op helaas.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er is er nog nóóit 1 aan doodgegaan. NicoleHorses schreef:er is er nog nóóit 1 aan doodgegaan.

Chiqa schreef:NicoleHorses schreef:er is er nog nóóit 1 aan doodgegaan.
gewaagde uitspraak denk niet dat je daar over kan oordelen, niemand heeft beschikking over die cijfers lijkt mij
Maar vertel eens, je zegt dat het een serieuze sport is, dat wist ik niet.
is niet mijn ding maar zal mss best wel leuk zijn voor een konijn.

Tymbalia schreef:Tymbalaia; ; heb je wel iets van gaas of tegens dr onder zodat hij zich niet uit kan graven?
) heb wel tegels onder zijn hok zodat het daar geen smeerboel word.
zit nu een holletje in de ren, hij is er gelukkig nog niet onder door dus holletje weer dicht gegooid. (hij kan ook niet weg, zit aan alle kanten bestrating dus dan moet ie wel een heel eind graven) Meneer heeft sinds een uurtje er een nieuw vriendinnetje bij, zitten nog wel apart, het meisje alleen het hok (heb het hok in de ren gezet) en meneer heeft de hele ren tot zijn beschikking dus kan wel bij het hok komen. Ik laat meneer (flip) binnenkort castreren en kunnen ze samen in zijn grote hok. Voor nu moet het vrouwtje (muis) het even doen met alleen haar hok en af en toe even in de ren dan zou flip dus even alleen zijn hok tot z'n beschikking hebben, t is even niet anders
(wil geen jonkies, zijn al zo veel op deze wereld)