Sterkte met je nieuwe huisdieren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Brrrrrrrrrr, het kippenvel staat op mijn armen.

desty schreef:wat een stelletje watjes hier hihi
Want als dat zo is, nou, dan zal ik jou eens even iets vertellen... je hebt helemaal gelijk, ik ben een mega watje waar het spinnen e.d. betreft... 
.
De eerste was heel braaf, die lag al met de pootjes in de lucht. De volgende was zo vriendelijk om net bij dát stopcontact te gaan zitten waar ik nou dus net bij moest zijn, je weet wel, lekker in zo'n hoekje waar je net met je hand bij kan..
De derde zat tegen de muur en heeft de onderkant van mijn exvriend zijn schoen van dichtbij bekeken, de vierde heb ik praktisch gezien geaaid...
Ik was op het toilet, en had al een fikse kruisspin verzopen met de wc borstel, hij wou nog niet eens verzuipen ook niet.. eindelijk gelukt, ik naar de wc, nadat ik die zo'n 20 keer gecheckt had dat dat beest ook écht weg was. Affijn, wc papier op, dus wil een nieuwe rol pakken, grijp niets vermoedend naar beneden, denk.. wat voel ik nou weer?? Kijk, mmm loop ongeveer stoicijns naar boven.. uhm, schat, er zit iets beneden en dat moet jij even oplossen voor me...
Die kruisspin wel, maar dit ding.. no thanks! En de laatste, ik zit rustig op mijn bed, met m'n nu dan dus ex, tv te kijken, zie ik ineens in mijn ooghoeken iets heeuul hard over de vloer rennen.. Ik: nee gadver, toch niet weer zo'n viezerd? Neuh, volgens mij is dat zo'n hooiwagen.. ik heel stoer dichterbij kijken.. en ook heeeuul niet zo stoer meer gauw terug gehold.. doe jij die maar
Pakt m'n ex de hamer (hij had net geklust voor me) loopt op zn dooie akkertje naar dat beest, gaat 'm eerst eens zitten bekijken op z'n gemaktje. stomme beest gaat rechtop staan dreigen tegen m'n ex
En toen zag ie de man met de hamer.. En dat alles in 1 week... gelukkig nummer 6 die de paartjes eigenlijk af zou maken niet meer tegen gekomen... creepy dingen!
en bedankt..
nou heb ik 'm ook weer in m'n kop
TurdusMerula schreef:Toen ik in dit huis kwam wonen heeft het een tijd leesgestaan... Ik heb meer dan tien van dit soort spinnen gevangen. Keuken, badkamer, wc, gang, slaapkamer, overal zaten ze!
Ik heb er nog een paar gevangen en bekeken, wat zijn ze prachtig, echt groot!
Sommige pasten met hun poten uitgevouwen niet onder zo een heel groot theeglas!
Ik denk dat dit wel de griezeligste spinnen zijn, als je er bang voor bent. Ze zijn groot en harig en zwart... Joekels!

TasjaIsLief schreef:Had eigenlijk een heeeele grote verwacht met harige poten enzo... deze kun je zo op pakken en buiten gooien.. hihi
Ben wel de enige hier in huis die daar zo over denkt, als er een spin loopt ergens roepen ze mij altijd, stelletje helden op sokken.
Vind het trouwens wel dapper van je dat je m zelf gevangen hebt als je er zo bang voor bent
Dekloktikt schreef:Haha ik had gehoopt dat je een echt grote op de foto had gezet. Deze die jij hebt zie ik eigenlijk dagelijks, vind ze ook wel griezelig, maaaaaar we hebben hier ook wel een spin in vogelspinformaat (echt serieus!!) die soms onder de bank vandaan komt rennen en keihard naar de andere kant van de kamer rent. Dan kan ik soms wel janken van angst en sta ik altijd op een bank/tafel of stoel. Verschrikkelijk eng beest.
Nou vindt ik jouw spin ook bepaald geen lekkerding xD

sabina1998 schreef:Dekloktikt schreef:Haha ik had gehoopt dat je een echt grote op de foto had gezet. Deze die jij hebt zie ik eigenlijk dagelijks, vind ze ook wel griezelig, maaaaaar we hebben hier ook wel een spin in vogelspinformaat (echt serieus!!) die soms onder de bank vandaan komt rennen en keihard naar de andere kant van de kamer rent. Dan kan ik soms wel janken van angst en sta ik altijd op een bank/tafel of stoel. Verschrikkelijk eng beest.
Nou vindt ik jouw spin ook bepaald geen lekkerding xD
Zit die spin nog gewoon in je huiskamer?![]()
Ik zou er echt niet meer in gaan haha!
moet eigenlijk een zender op em plakken zodatik weet waar ie zich bevindt.