Mega-spin IN mijn (dek-) bed!!! AAAGHHH! (incl. foto's)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:21

Oh die ken ik! Die heb ik hier ook wel eens door het huis zien wandelen zo'n spin. Gelukkig vind mijn mama ze niet eng haha en kan ik met een gerust hart gaan slapen altijd.

Sterkte met je nieuwe huisdieren :(:)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:24

Gatverdamme, ik heb nu overal op me lijf de kriebels en me haren staan overeind, echt waar.

Karin_88

Re: Mega-spin IN mijn (dek-) bed!!! AAAGHHH! (incl. foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:28

Goh.., wat lig ik nu --lekker-- in mijn bed zeg... **schraapt keel** :=

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:29

OH MY GOD wat vreselijk :oo
zo zijn ze al eng, maar vooral in je BED! durf je nog wel te gaan slapen? haha, wel echt dapper van je ja! :j respect!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:33

Haha ik had gehoopt dat je een echt grote op de foto had gezet. Deze die jij hebt zie ik eigenlijk dagelijks, vind ze ook wel griezelig, maaaaaar we hebben hier ook wel een spin in vogelspinformaat (echt serieus!!) die soms onder de bank vandaan komt rennen en keihard naar de andere kant van de kamer rent. Dan kan ik soms wel janken van angst en sta ik altijd op een bank/tafel of stoel. Verschrikkelijk eng beest.

Nou vindt ik jouw spin ook bepaald geen lekkerding xD

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:22

Heb je gewoon die nacht in dat bed geslapen met die joekel in je laken? := Brrrrrrrrrr, het kippenvel staat op mijn armen. :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:31

ik vind spinnetjes niet eng!
integendeel ik vind deze mooi! :+

maar wel dapper van iemand zoals jou dat je m durft buiten te zetten terwijl je er bang voor bent ;)

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 23:50

Ben bang dat ik nu toch echt mijn bed op ga zoeken.... maar niet voordat ik mijn hele bed nagekeken heb!!! En onder het bed! Straks is er echt een nummer 2....???

En zal ik het bed verschonen? Is dat nodig denken jullie? Straks heeft dat beest nog eitjes gelegd ofzo... juk!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:52

Ik heb na(v) dit topic mijn bed al verschoond... := dus als ik jou was, dan wist ik het wel... :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:53

wat een stelletje watjes hier hihi

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 23:55

Hahahaha, ja dus! Mijn vader vindt het maar onzin namelijk. Hij zegt dat de spin eitjes gelegd heeft in de spouwen van de muren. Of op zolder.... dank je pap, dat is echt een hele geruststelling (not!). Had liever dat mijn vader ging vertellen dat dit soort spinnen gewoon geen eitjes leggen, of zich gewoon helemaal niet voortplanten ofzo.. :+

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:00

Op dit moment vraag ik me weer af waarom ik dit topic geopend had
*doet het licht aan en houdt een spinnencontrole*

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:01

desty schreef:
wat een stelletje watjes hier hihi

Noem je mij nou een watje... >;) Want als dat zo is, nou, dan zal ik jou eens even iets vertellen... je hebt helemaal gelijk, ik ben een mega watje waar het spinnen e.d. betreft... :=

Een verschoond bed slaapt sowieso veeeeeeeel lekkerder, dat is al reden genoeg toch nikkigioa O:) .

*Vraagt zich af of het te laat is om nog even goed te gaan stofzuigen...*

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:10

En bedankt dat ik nu dit topic lees... :x

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:36

Ieeuw!
Helaas heb ik ook ervaringen met die 'schatjes'... toen ik nog op kamers woonde, had ik er een stuk of 5 achter elkaar.. :7 De eerste was heel braaf, die lag al met de pootjes in de lucht. De volgende was zo vriendelijk om net bij dát stopcontact te gaan zitten waar ik nou dus net bij moest zijn, je weet wel, lekker in zo'n hoekje waar je net met je hand bij kan.. :') De derde zat tegen de muur en heeft de onderkant van mijn exvriend zijn schoen van dichtbij bekeken, de vierde heb ik praktisch gezien geaaid... :wow: Ik was op het toilet, en had al een fikse kruisspin verzopen met de wc borstel, hij wou nog niet eens verzuipen ook niet.. eindelijk gelukt, ik naar de wc, nadat ik die zo'n 20 keer gecheckt had dat dat beest ook écht weg was. Affijn, wc papier op, dus wil een nieuwe rol pakken, grijp niets vermoedend naar beneden, denk.. wat voel ik nou weer?? Kijk, mmm loop ongeveer stoicijns naar boven.. uhm, schat, er zit iets beneden en dat moet jij even oplossen voor me... :+ Die kruisspin wel, maar dit ding.. no thanks! En de laatste, ik zit rustig op mijn bed, met m'n nu dan dus ex, tv te kijken, zie ik ineens in mijn ooghoeken iets heeuul hard over de vloer rennen.. Ik: nee gadver, toch niet weer zo'n viezerd? Neuh, volgens mij is dat zo'n hooiwagen.. ik heel stoer dichterbij kijken.. en ook heeeuul niet zo stoer meer gauw terug gehold.. doe jij die maar :Y) Pakt m'n ex de hamer (hij had net geklust voor me) loopt op zn dooie akkertje naar dat beest, gaat 'm eerst eens zitten bekijken op z'n gemaktje. stomme beest gaat rechtop staan dreigen tegen m'n ex :wow: En toen zag ie de man met de hamer.. En dat alles in 1 week... gelukkig nummer 6 die de paartjes eigenlijk af zou maken niet meer tegen gekomen... creepy dingen!

@Cyntje: .... je onderschrift... ~~}> en bedankt.. :P nou heb ik 'm ook weer in m'n kop -O- :')

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:54

Toen ik in dit huis kwam wonen heeft het een tijd leesgestaan... Ik heb meer dan tien van dit soort spinnen gevangen. Keuken, badkamer, wc, gang, slaapkamer, overal zaten ze!

Ik heb er nog een paar gevangen en bekeken, wat zijn ze prachtig, echt groot!
Sommige pasten met hun poten uitgevouwen niet onder zo een heel groot theeglas!

Ik denk dat dit wel de griezeligste spinnen zijn, als je er bang voor bent. Ze zijn groot en harig en zwart... Joekels!

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 01:04

Oh gadver :')

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 01:05

TurdusMerula schreef:
Toen ik in dit huis kwam wonen heeft het een tijd leesgestaan... Ik heb meer dan tien van dit soort spinnen gevangen. Keuken, badkamer, wc, gang, slaapkamer, overal zaten ze!

Ik heb er nog een paar gevangen en bekeken, wat zijn ze prachtig, echt groot!
Sommige pasten met hun poten uitgevouwen niet onder zo een heel groot theeglas!

Ik denk dat dit wel de griezeligste spinnen zijn, als je er bang voor bent. Ze zijn groot en harig en zwart... Joekels!

ik heb op de camping ook wel eens van die heeeele
groote grond spinnen op gepakt :+
me vader en moeder durftehet niet
die zaten er alleen maar naar te meppen :+

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 02:46

Had eigenlijk een heeeele grote verwacht met harige poten enzo... deze kun je zo op pakken en buiten gooien.. hihi :)
Ben wel de enige hier in huis die daar zo over denkt, als er een spin loopt ergens roepen ze mij altijd, stelletje helden op sokken.
Vind het trouwens wel dapper van je dat je m zelf gevangen hebt als je er zo bang voor bent :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 08:46

TasjaIsLief schreef:
Had eigenlijk een heeeele grote verwacht met harige poten enzo... deze kun je zo op pakken en buiten gooien.. hihi :)
Ben wel de enige hier in huis die daar zo over denkt, als er een spin loopt ergens roepen ze mij altijd, stelletje helden op sokken.
Vind het trouwens wel dapper van je dat je m zelf gevangen hebt als je er zo bang voor bent :D

haha ik word ook altijd geroepen _O-

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 08:57

Dekloktikt schreef:
Haha ik had gehoopt dat je een echt grote op de foto had gezet. Deze die jij hebt zie ik eigenlijk dagelijks, vind ze ook wel griezelig, maaaaaar we hebben hier ook wel een spin in vogelspinformaat (echt serieus!!) die soms onder de bank vandaan komt rennen en keihard naar de andere kant van de kamer rent. Dan kan ik soms wel janken van angst en sta ik altijd op een bank/tafel of stoel. Verschrikkelijk eng beest.

Zit die spin nog gewoon in je huiskamer? :+
Ik zou er echt niet meer in gaan haha!

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 09:31

Wat een eng ding :S
kijk ik langs me, zie ik een rups over mn schooltas kruipen brrrr

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 09:35

*Kijkt vanavond voor het slapen of er geen ongewenst bezoek in bed verblijft* :Y)

Ik zou dan echt niet meer fijn kunnen slapen :=
Groot beest zeg! Dapper dat je hem gevangen hebt! :oo :D

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 09:37

Wat ontzettend griezelig.. Erg dapper van je!!!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:02

sabina1998 schreef:
Dekloktikt schreef:

Zit die spin nog gewoon in je huiskamer? :+
Ik zou er echt niet meer in gaan haha!

dat weet ik niet, heb em al een tijdje niet meer gezien. :+ moet eigenlijk een zender op em plakken zodatik weet waar ie zich bevindt. :Y)