Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:31

shet stond voorin de wei en dit weitje was tevens een doorgang naar de achterliggende boomgaard van de buurman. er kwamen op een gegeven moment tuinders die zonder aankondiging kwamen, de wei opengooide (met pony er nog in) en hun auto erin reden. stalhouder gewaarschuwd dat ze die auto niet in de wei moesten laten staan i.v.m. de pony. werd niet naar geluisterd. ze hadden hun kont nog niet gekeerd of pony begon aan het strippen van de wagen :+ antenne, ruitenwissers enz. wilde hem nog eruit halen maar pensionbaas vond dit hun eigen verantwoordelijkheid. was wel lachwekkend om te zien.

later reden we met paard en shet langs bakken met appels die klaar stonden om opgehaald te worden. ik eerst met paard erlangs, appel gepakt en verder. zusje rijd op de bak af, shet lief kijkt snel in de rondte alsof hij keek of er niemand in de buurt was, pakt snel een appel aan het steeltje tussen z'n voortanden en neemt een sprintje. :') om vervolgens de zeer stijle dijk af te lopen naar stal en halverwege te besluiten om die appel neer te leggen en op te eten. met als gevolg dat zadel naar voren schoof en zusje-lief met een koprol op haar gat ervoor lag.

als de hond van m'n ouders te weinig aandacht naar z'n zin krijgt, dan pakt hij sneaky je schoen of iets uit je tas en rent dan keihard naar z'n bench waar hij vervolgens bovenop z'n gestolen waar gaat liggen. in de hoop dat je het op komt halen en hij toch min of meer z'n aandacht krijgt.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:34

Je heb van die paarden, als je daarmee gaat wandelen gaan ze in eens sneller lopen als ze weten dat je richting huis gaat.

Peerd hier gaat langzamer lopen en verdomd het soms om terug te gaan, keert gewoon om en weigert om door het hek te lopen.

Mag niet, wel grappig :Y)

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:49

Puera schreef:
Oh, heerlijk die verhalen hier. :))

De kat uit mijn profiel woont bij mijn ouders... kreeg op een dag in de gaten dat wanneer ie maar zo luid mogelijk miauwde, hij wel binnengelaten werd... Oorverdovend. :D
heathfield schreef:
ik heb mijn geit leren tijgeren [...]
_O- Is daar ook ondersteunend beeldmateriaal van?

ik heb wel een foto dat ie steigert :D

ik zal `m ff uploaden. (alleen steigeren) niet alles tegelijk :')

Afbeelding

Afbeelding

jah, ze heeft een rood halster om :')

Tis net een shet, ik heb dr voor de kar, en je kan er zo een zadel op leggen zonder dat het haar iets doet :+

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 12:36

Ik had vanmorgen mijn tas op tafel gelegd omdat ik er nog spullen in moest doen. En onze kat zat ook op tafel (dat doet ie omdat je dan beter bij hem kunt om 'm te aaien :')). Toen ik me omdraaide zag ik al dat de kat inmiddels achter de tas was gaan zitten.. Nouja goed, daar had ik nog niet zo veel achter gezocht. :+ Totdat ik plof hoorde, tas op de grond. Toen ik me weer omdraaide zag ik de kat heel snel over de plek waar de tas eerst lag gaan naar het hoekje van de tafel en daar ging ie zitten. Onschuld. :roll:

Procent

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:46

Ik lieo een keer naar het konijnenhok omdat ik iets raars zag bij het konijn...

Trof ik haar zo aan.. :')

Afbeelding

_O-

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:41

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:58

Ik lees, laptop, en kijk elke avond kat :Y)

Oja, onze poes is 13 nu en kan niet meer op het kastje springen waar het eten op eet, dus nu heeft ze zichzelf aangeleerd om er voor te gaan staan en mauwen, heel hard mauwen net zolang we haar optillen en ze kan eten. :P

De buren passen in onze vakanties op de katten, het is al jaren zo. Het ergste is dat onze katten nu zelfs bij de buren naar binnen gaan op onderzoek uit, voor de hun deur staan te mauwen om bij óns naar binnen te mogen (de buren laten ze dan bij ons naar binnen :P ), makreel of kipfilet uit de keuken stelen (eenmaal van het bord van de buurman :+ ).

Nouja zo kan ik wel even doorgaan, gelukkig vinden de buren het alleen maar gezellig 2 katten ;)

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 00:02

Jaaa net nog meegemaakt!!

Was bezig met de jaarling-sh*tlander-hengst van stal, beetje mee aan het wandelen, poetsen, voetballen met de ponybal. Als hij lief is krijgt hij af en toe (maar dan moet hem het wel echt echt echt verdient hebben!) een snoepje (brok, appel of pepermunt).

Meneer had door waar die snoepjes vandaan kwamen, pakt op een ombewaakt moment dan tasje vast, trekt dat ding zo van mijn broek af en begint (met dat tasje in zijn mond) als een idioot door de bak te racen!!

mag niet.. maar ik lach echt duppel van het lachen met de tranen in mijn ogen! :o :+

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 00:10

Mijn hond Dakota kan enorm mopperen.. Vooral als ik mijn stem tegen hem verhef als hij wat stouts doet.. Ook dat mag niet, maar t klinkt zo enorm grappig..

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 00:15

oe die moppert echt zeg!

Mijn hond kan het ook maar die moppert 3 lettergrepen en dan is het klaar hahah

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 00:26

Als mijn hond alleen beneden is, springt hij op de bank en gaat die daar languit liggen snurken. _O-
En als er dan iemand binnenkomt springt hij er snel af, gaat hij heel onschuldig in de bench. _O-

Verder eet hij alles wat hij tegenkomt.. zelfs chocolade en gebak enzo, hij wordt er gelukkig zelden ziek van.
En tja anders heeft hij er zijn eigen mee, hij weet dondersgoed dat het niet mag. ;)

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 13:33

Procent schreef:
heathfield schreef:
ik heb wel een foto dat ie steigert :D

ik zal `m ff uploaden. (alleen steigeren) niet alles tegelijk :')

http://i48.tinypic.com/25h0msy.jpg

http://i48.tinypic.com/2iggb2g.jpg

jah, ze heeft een rood halster om :')

Tis net een shet, ik heb dr voor de kar, en je kan er zo een zadel op leggen zonder dat het haar iets doet :+

Masterlijk!

mischien ga ik wel ff een topic over d`r make :D

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:00

Ja doen!!! :D

_Sascha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:13

Mijn kat is binnen komen lopen met muizen, vogeltjes, libelles, kikkers en eikeltjes...Komt ze binnen ppprrrr, prrrr en steken er twee grote poten uit haar bek, heeft ze weer een kikker gevangen :') Ze leven gelukkig wel bijna altijd nog :P
Ook heeft ze haar eigen doos op de verwarming en als je roept DOOS rent ze heel hard naar de doos toe en duikt ze erin...vaak veel te snel waardoor ze al vaak met doos en al van de verwarming is gevallen :')
En omdat ze zo gek is op dieren vangen is ze tijdens een spannende achtervolging met een muis zo het slootje bij ons achter in gevallen :=

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:06

Procent schreef:
Ja doen!!! :D

ik heb al een topic gemaakt :D

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:18

Urko schreef:
Meneer had door waar die snoepjes vandaan kwamen, pakt op een ombewaakt moment dan tasje vast, trekt dat ding zo van mijn broek af en begint (met dat tasje in zijn mond) als een idioot door de bak te racen!!

mag niet.. maar ik lach echt duppel van het lachen met de tranen in mijn ogen! :o :+

Hahaha,,

Dat had ik ook met me ene haflinger,
Melody weet waar de snoepjes liggen in me kast want eerst kreeg ze na het afzadelen van het rijden een snoepje. Opgegeven moment wist ze natuurlijk waar de plek is waar de snoepjes laggen. Pakte ze toen ik wat aan het oprapen was snel de doos met snoepjes en gooit het op de grond en ging ze heel snel proberen alles op te eten, _O- , ,

Nu zoekt ze ze nog steeds maar dan vind ze alleen een plank met dekjes :P
Nu heb ik de snoepjes in me andere kast gelegd aan de andere kant van de rij }>

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:56

Hier ook. Had wedstrijd, paard stond weer op de trailer en toevallig hadden we net een emmertje met snoepjes gekocht. Kom daar met het emmertje aan, pak er een snoepje uit en wil het hem geven. Wou die niet hebben, hij drukte z'n neus wel even in het emmertje om het zelf te pakken. :P

aronneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:05

8nnemiek schreef:
Onze kat heeft nog een hobby: op de krant gaan zitten als je aan t lezen bent :j

mijnes ook, languit gestrekt het liefst!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:18

Mijn vorige konijn kon zelf de hordeur open maken, ging dan heeel sneaky binnen achter het gordijn zitten. *gordijn beweegt,
goh wat zou daar toch achter zitten :)* *
Daarnaast ook schooien, eten afpakken, alleen de plantjes opeten die niet voor consumptie bedoeld waren. (en op een plantenrek stonden, in de verontstelling dat dit een konijn-veilige hoogte was)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:22

geweldig veel verhalen hier!
Dacht dat het hier nog wel meeviel maar wat ik net toch mee maakte...
Bij mijn vriend thuis hebben ze een Franse Bulldog. Beestje mag altijd gewoon op de bank, heeft daar zelfs zijn eigen deken op liggen en alles.
Normaal zitten we daar met het eten ook op de bank met bord op schoot. Hondje komt dan naast je zitten en houdt je bord goed in de gaten want als het bord leeg is heeft hij ondertussen wel een (paar) stukje(s) gehad. Als je niet op let kruipt hij ook steeds iets dichterbij tot hij boven je bord hangt en op het moment dat je dan je vork omhoog doet om een hap te nemen pakt hij het want ja, je gaf het toch aan hem. Mag eigenlijk niet maar stiekem erg schattig! :Y)
Nou mag hij voor nu even niks van ons hebben, hij zit aan de antibiotica en het gaat net weer iets beter dus we doen nog erg voorzichtig. Zitten we net allemaal op de bank koffie/cola/enz te drinken met lekkere koekjes erbij en heeft hij dus niks gehad terwijl hij nog zó netjes op een afstandje bleef wachten :(:) Alleen de vader van mijn vriend lag nog te slapen op de bank (ja past, is een grote hoekbank) en de vader is altijd de persoon waar hondje het meeste van krijgt. Dus wat doet hondlief: springt van de bank, gaat naast het hoofd van de vader staan en 'bedelt' zo met zijn poot op de arm van de vader om vervolgens als de vader zijn arm naar hem toesteekt om hem een aai te geven zo een lebber in zijn gezicht te geven, puur omdat hondlief een koekje wilde!
Nou ja, vader dus wakker en pakt inderdaad een koekje, hondlief zit binnen 1 tel zowat op zijn schoot.
Mag helemáál niet maar we lagen in een deuk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 01:39

Ik heb ook zo een mopperhond :P Als ik begin met joelen dan gaat zij ook haha :P Heb het op film, maar weet niet hoe je die hier vanuit hyves kunt plaatsen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 02:32

Onze jonge hond mag absoluut niet tegen je op springen. Maar soms komt ze rustig omhoog, zet ze haar pootjes even tegen je borst en rekt ze zich zo tegen je uit.. Dat gaat iedere keer zo als ze de kans krijgt, en daarna gaat ze braaf naar onder. :') En mijn pony die kleren vastpakt.. Dan friemelt hij net zolang tot hij een kraag, mouw of rits te pakken heeft om je dan mee te nemen, of ermee te gaan flapperen of er gewoon aan trekken. Het is een manier van aandacht trekken, en hoewel het echt niet gemeen bedoeld is, is niet goed omdat het risico op een velletje ertussen groot is en dat is vervelend. #) Maar ach ik blijf erbij, het zijn dieren geen robots. Ik zal grote ongehoorzaamheden nooit tolereren en ben ook heel consequent erin. Een dier heeft bij mij de duidelijke en noodzakelijke basis, dit mag en dit mag niet. Maar zolang de ongehoorzaamheden dit soort dierengrapjes zijn, ben ik niet meteen superstreng, het is en blijft een levend wezen dat niet geprogrammeerd is. :)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:37

Onze kat is soms net een hond. Als hij buiten is en je roept hem dan komt hij 9 van de 10 keer.
Ik wilde gisteravond net op bed gaan en wordt geroepen door m'n vader, of ik de kat even wilde roepen want bij hem kwam hij niet. Dus ik naar buiten, ik roep een keer en ja hoor; prrrrrr prrrrr daar komt de kat aan gelopen :') En die blik in z'n oogjes... }>

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:43

Wij hebben 2 katten 1 daarvan die wil altijd meteen poepen als jij nog bezig bent om die bak te verschonen, me vriend doet dat meestal, nu hebben we dus geleerd dat hij moet wachten totdat hij klaar is maar soms hoor je dan ineens gotverdomme wat een lucht, en dan kon dus de kat het niet meer ophouden en schijt hij zo voor de neus van me vriend! Ik kom dan echt niet meer bij!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:44

Hahahaha, is het dan een oude kat ofzo?