my_precious schreef:schijnzwanger is ze zeker niet want we hebben op beide echo's wel degelijk iets zien zitten.
ik heb wel vernomen dat ze de meeste chi's kaal scheren op de buik zodat de tepeltjes makkelijker te vinden zijn voor de pups.
als er vandaag niets komt of vannacht dan moet ik morgen langs de DA en dan zal ik wel zien/horen wat er gaat gebeuren, en of het pupje(s) hopelijk nog leven natuurlijk.
Mijn DA zei me zelfs dat sommige hondjes met de 75ste dag bevallen of ze nu groot of klein zijn, dit kwam vaak voor bij kleine nesten.
Hij heeft ook gezegd dat hij alleen een keizersnee doet als ze niet zou kunnen bevallen of er iets ernstigs aan de hand is, verder moest ik alles op zijn beloop laten wat natuurlijk heel moeilijk is omdat ik het beste voor mijn hondje wil.
Het blijft idd spannend.
Ik heb nog geprobeerd een foto van de zeikant te maken, maar er is amper een buikje te zien met dat haar ervoor echt alleen maar een kwabje.
absoluut niet waar.
je hebt dus vrij vroeg in de dracht een echo laten maken , resorberen kan ook gebeuren .
maar welke datum ( data's) is ze nou gedekt dan? dát weet je toch wel?