Heel veel sterke met het verlies van jullie kanjer! Vindt het een heel dapper dat jullie zo met de da omgaan.
annebe
Geplaatst: 12-04-10 15:31
Tjee wat vreselijk, zowel voor jullie als voor de DA! Heel erg veel sterkte toegwenst.
En als je toch nog met opgekropte gevoelens zit of er komen vragen, dan zou ik dit met deze artse bespreken.
Esgaroth
Geplaatst: 12-04-10 15:37
Als hondenbezitter zit ik hier echt met een dikke keel en enorm veel kippenvel op mijn huid. Mijn god, wat ontzettend erg, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Enorm veel sterkte, en ik kan me voorstellen dat de DA er ook niet goed van is. Als het een vreemde/nieuwe DA was geweest had ik hem/haar wel aangeklaagd, en goed ook. Als het een bekende DA is die normaalgesproken heel goed voor je dieren is, had ik dit ook niet gedaan. Ik denk dat de klap voor de DA ook enorm groot is, waarmee je je hond verder niet terugkrijgt.
Jeetje... ik heb hier echt geen woorden voor. Sterkte meis, heel veel sterkte.
Charica
Geplaatst: 12-04-10 15:38
Jeetje, word er eigenlijk een beetje stil van... :| Heel veel sterkte gewenst!
heel, maar dan ook heel erg bedankt voor a5le lieve reacties. het is echt heel moeilijk om het te begrijpen maar ook te bevatten@ na het lezen van al jullie reacties begin ik steeds meer in te zien dat we goed hebben gehandeld. het gemis is erg groot en het verdriet blijft echt nog wel een tijd. tot af en toe misselijkheid en kotsneigingen tot gevolg helaas.
Ik zit met tranen in mijn ogen Jeetje wat heftig zeg Ik denk dat ik toch niet zo vriendelijk was gebleven tegen de DA Een paar dagen later miss maar op dat moment echt niet Heel heel heel veel sterkte met je verlies Het had nooit mogen gebeuren
girlyggirl
Geplaatst: 12-04-10 17:10
het eerste wat eruit kwam was een scheldwoord wat ik hier maar niet zal plaatsen..... wat een k*tzooi. heeeel veel sterkte met dit af-schuw-lijke verlies.
Maaikietje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 17:11
ik zit nu in de bus en zie overal mensen spelen met hun hond. ik zou er ook alles voor over hebben om nog 1x ...
en de tranen komen weer... pff.
sambagirl
Geplaatst: 12-04-10 17:13
Maaikietje schreef:
ik zit nu in de bus en zie overal mensen spelen met hun hond. ik zou er ook alles voor over hebben om nog 1x ...
Jeetje ook hier zit ik met tranen in mijn ogen. Onze herder is nu net 2 en ik kan het me gewoon niet voorstellen hoe erg dit is en hoe je je nu voelt. Ik heb dan ook MEER dan respect voor jou hoe je met deze situatie omgaat!
Heel erg veel sterkte en mocht je je hart willen luchten (ook al ken je me niet) pb box staat open
Velen hebben het al gezegd, maar ik vind het erg knap hoe jullie je opstellen naar de dierenarts toe. Ik heb er heel veel bewondering voor. Ik hoop en denk dat de dierenarts aan jullie reactie veel heeft. Ze zal het zichzelf waarschijnlijk nooit vergeven, maar hopelijk kan ze het een plekje geven.
Een heel heel erg verschrikkelijk verhaal. Afschuwelijk dat een gezonde hond op deze manier komt te overlijden. Ik vind het ook dapper van jullie hoe jullie hier mee omgaan. Ook vind ik de reactie van de dierenarts die je in de openingstopic verteld een reactie waar een voorbeeld aan genomen kan worden. Dit maakt het verlies niet minder, maar de verwerking wel dragelijk. Zo als jullie hier mee omgaan betekend dat je hond de beste baas heeft gehad die er ooit zou kunnen zijn. Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige lieverd. Tranen in mijn ogen.
yole
Geplaatst: 13-04-10 00:02
Mja, das erg triest zeg... Ik zou je zo onze herder kado doen...
franka75
Geplaatst: 13-04-10 00:03
Yamcha schreef:
Je allerergste nachtmerrie, de tranen staan me in de ogen.......
wat een verschrikkelijk verhaal.. Heel veel sterkte
princessleia
Geplaatst: 13-04-10 00:11
ben blij dat je dierenarts haar fout toegeeft, mijn smid heeft dit mondeling gedaan toen hij geconfronteerd werd met de aansprakelijkheid van de kosten heeft hij alles verdraaid.
wat kan een mens zich in mensen vergissen he!
t enige wat je echt kan vertrouwen is een dier, aan een mens heb je geen zier
princessleia
Geplaatst: 13-04-10 00:12
yole schreef:
Mja, das erg triest zeg... Ik zou je zo onze herder kado doen...