Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Yamcha schreef:Overigens heb je alle recht op een eigen mening over mij, hoor,
T is een gratie zeker.![]()
Nee heb geen verkeerd topic gequote hoor, je andere was ook een mooi voorbeeld zoals er hier in het topic wordt bedoeld, althans zoals ik het interpreteerde. En gelukkig mag dat van jou
KiWiKo schreef:Omdat ik van haar hou en alleen maar het beste voor haar wil.Waarom, waahaarom meuten mensen zo met hun dieren?? Waarom voor elk krasje naar de dierenarts, waarom allemaal cursussen en dingen terwijl de opvoeding van een dier zo simpel is.... ja is ja, nee is nee...........
Yamcha schreef:Zoiets meen ik me ook te herinneren
Een puppie is toch ook een babyhond?
Daar ben ik bij jou nou weer helemaal niet bang voor
Denk dat onze honden toch nog eens moeten meeten, Fem, kom ik gewoon een weekendje naar je toe met lief en hondjes
Mloes schreef:KiWiKo schreef:als iemand heilig gelooft in ijzerloos, en daarom een paard een half jaar pijn laat lijden......... ja vind ik een ernstige vorm van dierenmishandeling
Een half jaar, inderdaad dierenmishandeling. Maar mijn punt is, dat ik het vermenselijking vind (en kortzichtig denken) als iemand na een dag denkt: 'Aaaah, hij heeft pijn. Gauw de ijzers er weer onder'.
Maar dat is mijn mening. Ik vind het alleen grappig, dat jij altijd zo stellig een mening inneemt, om die vervolgens later tegen te spreken.
KiWiKo schreef:vind je....... ik zou dan zeggen zoek de post op waarin ik zeg dat je het NIET even aan moet kijken, waarin ik zeg dag erop ijzers eronderWANT dat heb ik nooit gezegd....... een paar dagen aankijken kan, geen punt...... maar niet een half jaar.... En ik heb nooit, maar dan ook nooit iets anders geschreven of beweerd! Als jij dat wel meent, dan moet je zeker die post opzoeken, want ik weet zeker dat die er niet is
joyce2 schreef:Maar je zet wel een muts op de kop van je kat(zie profiel, echt super schattige foto!)
Ik loop ook altijd maf te kletsen tegen mn katten en nu heeft mn vriend het ook overgenomen, je doet het in je broek als je hem met een hoog stemmetje hoort praten!
chipieke schreef:Ik loop liever teveel dan te weinig naar de dierenarts met mijn dieren
Mijn hond loopt bijvoorbeeld met een jurkje rond nu omdat ze vrij recent gesterilliseerd is en ze blijft haar wondje openlikken, dan heeft ze maar eventjes een kleed aan, maar het helpt!
Maar ik ben wel 100% voorstander van de ja is ja en nee is nee methode! Het zijn en blijven uiteindelijk dieren waar je mee bezig bent!
bnb schreef:Mijn chihuahua krjgt gewoon een jas of trui aan als hij het koud heeft en ik heb voor mijn invalide hondje een rolstoel en een buggy, is dit gemuts? En kom er nou niet mee aan dat het invalide hondje geen leven heeft want dat heeft hij wel en de Chi heeft het ook echt koud!