Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat heeft dan niks te maken met buren pesten, het zijn niet eens zijn katten als ik het zo lees... Bel de dierenambulance, laat ze vangen enz... 

)
) wordt dus net zo hard op de zelfde plek weer over het draad heen gejaagd net zolang totdat die het :
) ook veel minder dode vogels in de voilliere Fiebie schreef:Honden en paarden laat je nou eenmaal niet helemaal vrij lopen.
Wat doe je dan met vogels die op je ramen kakken? En wat doe je met vossen die door je tuin ook je kippen kunnen wegrausen?
En met alle andere dieren die 'loslopen' in je tuin?
Lia_ schreef:Probaat middel tegen katten: brede gladde buis goed schuin ingraven, water in laten lopen en er dan wat vlees/vis ingooien...werkt super

)
. ma_rie_tje schreef:maar ik blijf erbij dat als je een huisdier neemt je er wel de verantwoording voor moet nemen en ook ervoor moet zorgen dat anderen er geen overlast van hebben.

Lia_ schreef:Emerald schreef:Bovendien, als je in een buitengebied woont, kun je zoiets verwachten.
Dat is pas een kromme redenatie![]()
Dus in het buitengebied zijn je dieren op je eigen terrein loslopend wild voor andermans katten???
) Katten hebben ze nog nooit aangeraakt, terwijl ik juist bij uitstek de levenslange schuwe zwervers- echte straatkatten dus, opvang. Katten die op strat hebben overleefd, en pas bij mij voor het eerst in een huis komen. slimmerik schreef:Voor de honden heb ik petsave en dat zou ik voor mijn eventuele katten ook aanschaffen. Mensen die dat er niet voor over hebben, moeten maar zonder katten verder, is mijn gedachte.
bullshit, ik vind dat katten best buiten mogen komen, maar op eigen grond, en liefst gesteriliseerd en gecastreerd. Dat zouden de asielen (en mij) heel veel opvangnestjes schelen, pure ellende in de zomerperiode, benches met moederpoezen en/of losse kittens opgestapeld tot in je slaapkamer
Omdat mensen geen verantwoordelijkheid nemen.Emerald schreef:En als mijn kat op zijn middag wandelingetje in jouw tuin belandt en dat gelijk met zijn leven moet bekopen?