Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XoNo schreef:VinAx schreef:Nee, jij snapt niet hoe ZIJ in elkaar zit. Serieus. Ze heeft een heel huis ter beschikking, de achterdeur naar de koer staat ALTIJD open. Ook op zolder kan ze altijd gaan neuzen. Waar doet mevrouw haar boodschap? Juist. Op mijn boeken. Op mijn onderleggers. Op mijn propere was. Geloof me nou, nooit op de spullen van mij ex.
Ik weet dat het raar klinkt, maar het is gewoon écht zo. Natuurlijk deed ze het ook wel eens gewoon op grond, maar meestal koos ze een van mijn spullen er uit.
Ik geloof best dat dat ze dat deed, maar niet om de reden die jij aangeeft. Ik weiger te geloven dat een hond het voorzien heeft op iemand en dat uit in het verzieken van spullen. Honden zijn niet materialistisch ingesteld en weten dus niet de waarde van spullen. Er moeten een andere onderliggende reden zijn geweest. Vraag om aandacht, dominantie (van jou of de hond?), noem het maar. Echter een hond die een mens een hak probeert te zetten? Waren ze maar zo slim...
toen onze hond laatst weer een kussen aan gort gereten had kon ik hem ook wel wat aandoen
Maargoed, je neemt gewoon je maatregelen (zorgen dat hij niet meer bij de kussens kan bijvoorbeeld) en verder issie nog steeds lief en het was ONZE keus dat hij in huis kwam en niet de zijne.
XoNo schreef:Ach, als je dat verhaaltje wel serieus neemt en enigszins gevoel in je donder hebt, dan weet je zeker dat jij je hond wel goed behandelt

wimmus schreef:XoNo schreef:Ach, als je dat verhaaltje wel serieus neemt en enigszins gevoel in je donder hebt, dan weet je zeker dat jij je hond wel goed behandelt
Oh, dus alleen als je dat verhaal zielig vind en spontaan begint te huilen, behandel je je hond goed?
Dream on, sommige mensen zijn wél realistisch.
TS, ik hoop écht dat je die hond een goed tehuis bieden kan. Is het niet je eigen, dan zsm bij iemand anders.
XoNo schreef:God, dan hebben ze het hier over zwart wit. Wat een domme, kortzichtige conclusie weer. Als je dan toch wilt mierenneuken, moet je mijn zin GOED ontleden en dan zul je zien dat er staat dat je dan ZEKER weet dat jij je hond wel goed behandelt.

wimmus schreef:XoNo schreef:God, dan hebben ze het hier over zwart wit. Wat een domme, kortzichtige conclusie weer. Als je dan toch wilt mierenneuken, moet je mijn zin GOED ontleden en dan zul je zien dat er staat dat je dan ZEKER weet dat jij je hond wel goed behandelt.
Grijs bestaat niet op Bokt
Sorry voor mijn reactie, ik word van bepaalde reacties hier gewoon pissig (en zwartwit)
TS word iei al neergezet als dierenbeul, gewoonweg omdat ze geen hondenliefhebber is. Aangezien ze smetvrees heeft, is ze een grote psychopaat of iets in die trant.
Door zo'n verhaal te plaatsen, werk je in op haar gevoelens, en dan? Moet het beest nog 10 jaar gedoogd worden, op een plek waar maar 1 iemand (die het minst thuis is en hem niet bepaald goed opvoed) hem maar waarderen kan. Dat is toch geen oplossing?
), maar ze is gewoon geen hondenliefhebster..wimmus schreef:Grijs bestaat niet op Bokt
Sorry voor mijn reactie, ik word van bepaalde reacties hier gewoon pissig (en zwartwit)
TS word iei al neergezet als dierenbeul, gewoonweg omdat ze geen hondenliefhebber is. Aangezien ze smetvrees heeft, is ze een grote psychopaat of iets in die trant.
Door zo'n verhaal te plaatsen, werk je in op haar gevoelens, en dan? Moet het beest nog 10 jaar gedoogd worden, op een plek waar maar 1 iemand (die het minst thuis is en hem niet bepaald goed opvoed) hem maar waarderen kan. Dat is toch geen oplossing?
Maargoed, dat verhaaltje, ach ik kan me er niet druk om maken. Maargoed, dierenbeulerij is het dan niet direct, maar dierenliefhebberij al helemaal niet. De enige oplossing is voor het beestje een fijn tehuis zoeken.

Het zal een van je beste vriendjes worden als jij er maar voor open staat.
Ik ga ook voor een grijs Bokt, ik ga vooral voor een maatschappij waarin in een hond gewoon hond is, en er niet zo vréselijk sentimenteel over wordt gedaan.
)