Zooplus. Wie heeft ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:53

lifaya schreef:
word het bij jullie ook altijd zo overdreven ingepakt ? :P

Ja! Ik heb er laatst een knaagdierenhangmatje besteld, die zowel qua gewicht en afmetingen door de brievenbus had gekund, maar nu kwam het in een eeenorme doos aan. Leuk, al die (onnodige) extra verzendkosten.

Maar verder érg tevreden! :j

Rennie89

Re: Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:55

verzendkosten worden niet meer toch ? :P ik wil eigenlijk ook weer zooi gaan bestellen := ik vind dat vlees erg goed geslaagd van zooplus, dat gedroogt vlees en ik ga eff kijken naar iets van sheba, wat de katten heerlijk vinden. Heb nu iets gekocht van de lidl en gadveredamme zeg dat stinkt :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:03

hmmmzzz, ik heb mail terug. Moet foto's maken, die naar hen toesturen of uploaden en dan gaan zij het beoordelen. Ik vraag me af: wat valt er te beoordelen aan een leeg doosje en de zaadjes in de doos....

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:49

Chiqa schreef:
Ze bestaan vandaag 3 jaar dus 10% korting, alleen jammer dat ze de grootverpakkign Acana voor de kat eruit gegooit hebben en de dubbelvoordeel verpakking Orijen van de hond, die vond ik het interessantst.

Basiej kreeg je dat zomaar?

Ja, niks besteld, toch gekregen :+ Naja gaat hier wel weer op.

Heb vorige keer al gratis kattenspeelgoed ontvangen. Toen had ik het netjes gemaild, en ja ik mocht het overkopen voor 50%. Nou nee dat hoef ik niet. Dus ik kon kiezen hun kwamen het ophalen ( zonder tijdstip kan de hele dag ) of ik kon het opsturen en de verzendkosten terug krijgen later. Nou ik heb in dat gezeur allemaal geen zin dus nu maar niks gezegd, heb geen tijd voor die ellende.

Had wel een duur kattenbakschepje gekocht, en die is al stuk, heb ik ook gemaild moet ik even foto maken en dan krijg ik een nieuwe. Super netjes.

Heb ook wel eens gehad dat de zakken grit kapot waren, ook foto gemaakt en ook nieuwe ontvangen ( of bedrag kon gecrediteerd worden ). En andere zakken wat ik nog kon gebruiken mocht ik gewoon houden. Ik ben dus erg tevreden klant ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:34

iemand bij mij in de buurt die met mij een bestelling wil doen vandaag? :P ik hoef maar iets van 14 euro en dan betaal je de volle portie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:55

Ik vind het ook een topwinkel. Bestel het smiddags en andere dag is het binnen.
Heb ook geen klachten over hun. 1x was het loopwieltje voor de hamster niet helemaal goed door montage fout. Ze hebben het wieltje opgehaalt en kreeg een nieuwe toegestuurd.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:12

He ships, net vandaag die korting, terwijl ik van de week voor 100 euro voer heb besteld... :(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:18

niemand die vandaag snel iets wil kopen met mij!? portovrij dan! Ik 15 euro jij 15 euro :+ (ofzo) en dan spreken we af op amsterdam cs zodat we de spullen kunnen uitwisselen ofzo :')

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:32

lifaya schreef:
niemand die vandaag snel iets wil kopen met mij!? portovrij dan! Ik 15 euro jij 15 euro :+ (ofzo) en dan spreken we af op amsterdam cs zodat we de spullen kunnen uitwisselen ofzo :')

Sorry, heb net besteld...

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:38

Beetje ver weg voor mij. :+ Maargoed met 7,5kg voer ben ik al van de verzendkosten af. :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:47

Ja een klein beetje ver ja :') zo lucky you :P ik koop zelf niet het voer voor de katten, alleen de extra's zoals avond eten en dat is dan natvoer en gedroogd vlees :P

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:55

Haha nouja lucky...tis nog 45 euro. :') Ik hou het bij kattenvoer...heb niet dringend andere spulletjes nodig dus wacht die andere acties wel even af. :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:13

Chiqa: Balen die dat die van Orijen hond weg is :\ prijzen in de winkel waren ook al gestegen helaas :\

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 00:11

Ik heb ook weer een berg kattenvoer en grit besteld. Kunnen we daarna weer even vooruit, hoop ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 02:16

Evelli schreef:
Chiqa: Balen die dat die van Orijen hond weg is :\ prijzen in de winkel waren ook al gestegen helaas :\

Nou idd, ze hadden zo'n mooie staffel aanbieding, 2 zakken scheelde toch zo'n 9 euro.
Wilde ik overstappen op Acana (Die heeft wel die aanbieding) is het niet leverbaar tijdelijk.
Heb echt overal gekeken maar overal betaal je meer, heb ze al gemaild maar ze gaven aan dat deze aanbieding niet meer terugkomt.

Ook de zakken Acana voor katten is alleen nog maar in klein verpakking te verkrijgen.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 03:38

Vorig weekend besteld(20% korting op alles behalve voer) en woensdag was het binnen! Ben dus nog steeds tevreden :)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 03:41

Ik bestel met grote regelmaat bij Zooplus (Orijen kat), eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee. Prijzen zijn ok, snelle levering, goede service.
Meeste recente aanschaf was een krabpaal voor de fretten. Leuk ding, stevig genoeg en ze zijn er dol op!

Afbeelding

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 05:51

Ik vind het ook een goede service en ben altijd goed geholpen. Ik vind alleen dat ze niet altijd alles hebben.

Met name bij hondenspullen hebben ze niet echt bepaalde merken als rogzz.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:59

Danitsja88 schreef:
Ik vind het ook een goede service en ben altijd goed geholpen. Ik vind alleen dat ze niet altijd alles hebben.

Met name bij hondenspullen hebben ze niet echt bepaalde merken als rogzz.

Dat ben ik wel met je eens. Ik mis ook wel veel, vooral zweetwerkspullen. Maar ja dat kan ik ook elders kopen(alleen gemiddelde winkel is duurder dan zooplus)

Maar ze hebben zoveel..... voor zoveel diersoorten. Als je dan alles moet hebben wat er te krijgen is??

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 09:54

Fijne winkel, erg goede verzending en prima kwaliteit! :j
Wij hebben er een speeltje en de loopplank voor in de auto bij gekocht.

Gaaf hok trouwens Eightlegged!