Het is weer grote-spinnentijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:43

Als ze dan maar teruglopen naar hun holletjes ergens ver tussen de kieren van het huis.... Daar vind ik ze prima zitten ;)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:50

Bij mij in huis gaan ze op de meest opvallende plek van de muur zitten, zodat ik ze wel móet zien.

Ik heb ooit een badkamer-showroom schoon moeten maken, zat er midden in een badkuip zo'n grote spin...Dat vond ik eigenlijk wel heel huiselijk staan, maar ik heb hem toch maar weggehaald, ik denk dat het anders toch wat klanten zou schelen... :D

Nell_

Re: Het is weer grote-spinnentijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:35

Ik ben als de dood voor spinnen! Gelukkig heb ik er hier in huis nog geen grote gezien! *klopt af* Ik durf er niet eens een glas over te zetten of ze dood te maken!
Vriendlief is ook niet zo'n held, dus dat word wat als we straks getrouwd zijn/samenwonen :+

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 07:13

Bedankt he, dankzij dit topic kijk ik elke avond voordat ik ga slapen me hele kamer na. :')

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:50

chipieke schreef:
Paul11 schreef:
Eventjes voor degene die denken, dat ze veilig zijn, als ze die spinnetjes buiten zetten, niet dus. :D
Ze hebben een heel goed Tomtommetje aan boord en keren linea recta terug naar huis.
Het heten niet voor niks huisspinnen en van een minuutje buitenlucht in de tuin gaan ze echt niet dood. :D

MOEST je dat nou ECHT zeggen? Bedankt, nu kijk ik ten minste 2x achter de wc als ik moet gaan plassen :+

IK zou eerder in de WC kijken }> :D _O- _O- _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:21

wáár komen die beesten vandaan man :+
me moeder stond vanochtend hysterisch te dansen (ze zat aan de telefoon) en te wijzen naar de muur, kom ik daar...
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... e/spin.jpg

hij was echt mega, en ik zet normaal alles uit, en alles mag blijven (ik heb zo;n extreem last van de muggen namelijk) maar deze moest écht weg, dus hebben mn moeder en ik hem met een gil opgezogen, en daarna de stofzuigen buiten gezet _O-

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:25

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is veels te groot :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:41

nou die hebben we ook echt nooit gezien :wow: dit is de eerste keer, maar vorige week zat wel haar vriendje op mn plafond, maar die was de helft kleiner. die heb ik wel gewoon gevangen en uitgezet buiten :j

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:43

Argh hier zit er ook een! En nee, ik ga geen foto's maken. Hij zit in de logeerkamer en de deur is dicht. Hopelijk is hij morgen weg :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:15

Zolang ze maar uit de buurt blijven :=
En anders roep ik mn moeder wel haha :P Dan mag die hem weg halen :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:17

Hier zitten ze ook constant. Word er helemaal panisch van, gelukkig durft vriendlief ze wel te vangen en naar buiten te gooien (ver ver weg). Op het moment zit er 1 op het plafond waar ik met doodsangst naar zit te kijken, maar ik ben alleen thuis dus ik hoop dat hij morgen nog te vinden is want dan is vriendlief er weer :D

Rosaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 00:08

Ben gelukkig niet de enige met last ervan. Heb een spinnenplaag op het werk. Ze zitten overal, in het magazijn, de keuken, de meterkast, de winkel zelf, buiten... Eerst hadden we ze ook niet binnen maar sinds een paar weekjes wel. En het word steeds erger. Gil regelmatig de hele zaak bij elkaar. Gister was nog het ergste, ik was aan het vouwen ( ik werk in een kleding zaak ) komt er zo eentje uit die trui wandelen. Ben gelijk weg gerent van schrik. Gelukkig was een klant zo vriendelijk om hem voor mij dood te trappen. Iedereen in de winkels hebben er last van. Ze hebben aan de buitenkant van de panden gespoten en die beesten kwamen met honderden naar benenden zetten. Leuke start van je dag als je dat ziet haha. :D

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 00:10

Ik heb ze ook alweer gespot := Tig in huis en vanmiddag liepen er 2 over paardlief heen :')

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 00:15

Ben niet bang van spinnen maar net zat er bij mijn vriendin wel een hele grote in de keuken. Zelfs mijn vriend stond te trappelen toen hij over de grond tussen zijn voeten door rende.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 09:57

Ik vind ze ook echt niet grappig meer := Eergisteren zat er een in mijn handdoek, daar kwam ik achter na het douchen -O- De kat amuseert zich er overigens wel mee :Y)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:04

druppeltje schreef:
Argh hier zit er ook een! En nee, ik ga geen foto's maken. Hij zit in de logeerkamer en de deur is dicht. Hopelijk is hij morgen weg :')

en dat vind ik dus het enge.... waar is hij heen.... naar de lsaapkamer? onder de bank? in een keukenkastje? bah bah bah voeze beesten. gelukkig is mn vriende er morgen weer. hier boven mij zit zo'n dikke huisspin in mini formaat.hij zit zo'n5 meter hoog dus ik zit wel veilig maar mn vriendje moet m morgen echt weg halen hoor!!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:18

AAAAH bah... -O-

Kan wel janken als ik die foto's zie :+.

Heb hier nog geen extreem grote ontdekt als op de foto's. Maar wel een hoop hooiwagens (die lijken zoveel op spinnen, maar zijn veel sneller omdat ze kunnen vlieg en dus doodeng voor mij :'))

Had laatst nog ruzie met mijn vriend. Als er eentje binnen 10 meter zit gil ik ook echt alsof dat ik vermoord wordt. Waarop vrienlief vraagt: wat? }:0
Hij kan snel lopen maar als er een spin zit, dan opeens niet meer.. Dan kan ik hem wel vooruit schoppen :=

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:19

suuzepuus schreef:
druppeltje schreef:

en dat vind ik dus het enge.... waar is hij heen.... naar de lsaapkamer? onder de bank? in een keukenkastje? bah bah bah voeze beesten. gelukkig is mn vriende er morgen weer. hier boven mij zit zo'n dikke huisspin in mini formaat.hij zit zo'n5 meter hoog dus ik zit wel veilig maar mn vriendje moet m morgen echt weg halen hoor!!

Wij hebben altijd zo'n spray gehad om insecten te doden als je dat er op spuit dan is hij zowat meteen dood := maar noway dat ik op mijn kamer slaap wanneer er een spin zit en vriendlief mist hem en kan hem niet meer vinden :n Dan slaap ik wel op de bank :Y)

Als er eentje ook maar binnen een meter komt, gegarandeerd dat ik huil :')

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:27

ik wil op spnnien therapie. het lijkt me heel fijn om er niet bang voor te zijn. slangen, hagedissen en muizen doen me allemaal niks. alleen spinnen brrrrrrr
ik heb trouwens het idee dat ik elk jaar banger wordt. herkenbaar??? het word echt steeds erger....

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:07

@suuzepuus ik herken dat zeker. zo'n therapie zie ik ook wel zitten. zou dat bestaan?

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:23

:wow: :wow: net een héle dikke op het werk boven de prullenbak op de muur, mijn collega was zo aardig om dit vreselijke monster vakkundig te verwijderen ~~}> (nadat mijn kreet de nodige lachers had opgewekt)
Ik ben niet bang voor die monsters maar ik vind ze zo vies :r

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:31

Christi schreef:
@suuzepuus ik herken dat zeker. zo'n therapie zie ik ook wel zitten. zou dat bestaan?

ja, dat bestaat zeker!~!

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:40

Whuaaaaaaaa hier de eerste ook al weer ge-elimineerd, :=
Vreselijke beesten..
Mijn slaapkamerraam dicht doen heeft niet geholpen, nu op zoek naar nummer 2 bah bah bah..

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:43

wij wonen in een redelijk oud huis...dus best veel spinnen }>
ik heb dan ook een echt 'ritueel' om ze te vermoorden :+

eerst vergassen met deo,
daarna verstijven met haarlak .
En dan pletten maar ! }>

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:56

natascha44 schreef:
Whuaaaaaaaa hier de eerste ook al weer ge-elimineerd, :=
Vreselijke beesten..
Mijn slaapkamerraam dicht doen heeft niet geholpen, nu op zoek naar nummer 2 bah bah bah..

:D :D :D , nee natuurlijk niet, het zijn huis spinnen, die zitten in huis, overigens, hebben die echt je raam niet nodig om binnen te komen, kiertjes en gaatjes genoeg om hun weg in en rond het huis te vinden. _O- _O- _O-