Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chipieke schreef:Paul11 schreef:Eventjes voor degene die denken, dat ze veilig zijn, als ze die spinnetjes buiten zetten, niet dus.![]()
Ze hebben een heel goed Tomtommetje aan boord en keren linea recta terug naar huis.
Het heten niet voor niks huisspinnen en van een minuutje buitenlucht in de tuin gaan ze echt niet dood.
MOEST je dat nou ECHT zeggen? Bedankt, nu kijk ik ten minste 2x achter de wc als ik moet gaan plassen
druppeltje schreef:Argh hier zit er ook een! En nee, ik ga geen foto's maken. Hij zit in de logeerkamer en de deur is dicht. Hopelijk is hij morgen weg
suuzepuus schreef:druppeltje schreef:Argh hier zit er ook een! En nee, ik ga geen foto's maken. Hij zit in de logeerkamer en de deur is dicht. Hopelijk is hij morgen weg
en dat vind ik dus het enge.... waar is hij heen.... naar de lsaapkamer? onder de bank? in een keukenkastje? bah bah bah voeze beesten. gelukkig is mn vriende er morgen weer. hier boven mij zit zo'n dikke huisspin in mini formaat.hij zit zo'n5 meter hoog dus ik zit wel veilig maar mn vriendje moet m morgen echt weg halen hoor!!
natascha44 schreef:Whuaaaaaaaa hier de eerste ook al weer ge-elimineerd,![]()
Vreselijke beesten..
Mijn slaapkamerraam dicht doen heeft niet geholpen, nu op zoek naar nummer 2 bah bah bah..