x_Marr schreef:Ik weet niet wat jij denkt, maar ikmag hopen dat je niet denkt dat een opvang hebben appeltje eitje is.
Je kan daarnaast dan echt niet ook fulltime werken, dus dan moet je wel rond kunnen komen,je hebt namelijk ongeloofelijk veel kosten, en dat kan niet als je niks vraagt voor een konijn.
Dit soort prijzen zijn eigenlijk helemaal niet belachelijk, wij zijn gewoon veel te lage prijzen gewend en het egoisme van de mens gaat daar mooi in mee.
Geloof me, ik weet heel goed wat het kost om een opvang draaiende te houden en vind daarom ook dat alleen mensen daaraan zouden moeten beginnen die het financieel ook aan kunnen.
Noem het maar egoïstisch als ik niet wil betalen om een opvang draaiende te houden terwijl er opvangen zijn die het beter doen.
Yannar: Als een opvang ergens zit waar een da 80 euro vraagt voor castratie dan ben je al dom bezig om daar een opvang te willen beginnen. Het kost hier 30 euro voor de particulier, speciale kortingen voor asiels en opvangen.
Dus nee ik ben niet goedkoper uit.
Als ik er een bij de groothandel haal "red" ik voor 2,50 een konijn wat anders de bontindustrie ingaat. Niet dat ik dat doe, maar het is even een voorbeeld. Wekelijks komen daar meer dan 700 konijntjes binnen.
Op het gevoel spelen werkt hier dus niet, dan moet je zijn bij die mensen die het zo leuk vinden om hun konijn een keer een nestje te laten krijgen.