Moeten jullie niet gaan biezen hè??

http://cgi.ebay.de/KBD010-Kratzbaum-Kat ... 7C294%3A50
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hoeveel katten heb jij Amanda? 
) Quellian schreef:Laika, leuk he![]()
![]()
Bij de meeste verkopers kun je wel aangeven welke kleur je wilt hebben, anders gewoon voor de zekerheid een berichtje sturen.
of het ook een bruine mag zijn. 
Laika schreef:Ongelooflijk goedkoop daar zeg! Je zou er bijna een handeltje in beginnen
).
Nou ja... dan maar 4 knoeperds naast elkaar (ook al wilde ik er echt maar eentje, hahahaha).
Ga dit zeker vanavond even met vriendje bespreken, want dit is wel veeel goedkoper dan bijv zooplus!WillemYntJee schreef:Ja die had k dus ook gezien!! (zie vorige pagina), maar k ben dan weer zo wantrouwend dat k denk van dat kan toch niet zo'n ding voor zo weinig geld?

Dacht ook bij mezelf: 'dit kan niet kloppen hoor..', maar je moet gewoon erg op de verzendkosten letten
WillemYntJee schreef:Oh dit maakt me echt hebberig, terwijl er nog niet eens een kat rond loopt hierGa dit zeker vanavond even met vriendje bespreken, want dit is wel veeel goedkoper dan bijv zooplus!
Leuk Amanda! Hoe doet de kitten t? Ben wel benieuwd hoe t is om zo'n ukkie in huis te hebben.
Hiernaast hebben ze ook een kitten maar die is toch nog wel wat bangig, hij is nu 8/9 weken denk k.

? 
) was ik zooooooooo verdrietig (
) dat ze allemaal mochten blijven
We hebben een huis gekocht (veeeel groter), gaan binnen nu en 2 maanden verhuizen, dus dan maakt het ook niets meer uit. 
Vriendlief ziet t nu ook helemaal zitten gelukkig, terwijl ie t eerst meer wat voor mij vond.