maar als ik uit mijn werk thuiskom ligt standaard de vullisbak om

Als ik thuis ben dan snaaien ze helemaal niks

(lig te slapen, sta onder de douche ed)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vorame schreef:De reden waarom het niet gegeven wordt en hoe er in dit topic over gepraat wordt is uit angst.
Want als hij misschien ooit eens die ziekte krijgt.
Een ziekte waar de kans bijna nihil is.
Dat je het niet geeft omdat je hond te vet wordt kan ik prima in mee gaan, maar niet de rede voor aujesky.
Dat is angst aanpraten aan elkaar.
En dat vind ik gewoon niet nodig.
Ik geef ze overigens zelf ook geen varkensvlees (op een een botje na dan) want ik het het dure vlees zelf wel op
kimmie261 schreef:ja,aangelijnt hier buiten langs het kanaal uitlaten zal zeker veiliger zijn voor mijn honden....veel veiliger als tussen rondrennende paarden lopen...
ik zie niet in dat een stukje varkensvlees (ze eten hier geen hele varkens per dag nl ) ineens een heel vreselijk verhoogd risico geeft in het leven van mijn honden,tuurlijk kan ik dat niet meer doen,maar dan moet ik ook ophouden met stokken gooien,is ook heel gevaarlijk zeker als ze aan een stok kauwen die splinterd...
geen brokjes meer geven,moet ik bij elk brokje denken ze kunnen erin stikken (ze kuchen hier best weleens als ze een brokje eten) ,dus als ik wel brokjes geef ,dan weet ik dat ik risicovol bezig ben...
is wel moeilijk hoor,mss alles maar de hele dag in huis laten liggen en sondevoeding geven...kan er niets gebeuren...
kimmie261 schreef:ja precies,dus ook overdrijven als je je honden een stukje varkensvlees geeft dat ze dan er meteen aan dood zullen gaan...
KiWiKo schreef:ik ga toch echt met Kimmie mee![]()
een buitenrit kan levensgevaarlijk zijn voor paard EN ruiter........ doen we ook massaal....... waarom omdat onze dieren en wijzelf ons daar fijn bij voelen.......
een hond voelt zich heerlijk in zijn sas met een stuk rauw vlees dunkt me...... en misschien nog wel meer in zijn sas als er ook nog een stevig stuk bot in zit...... Ik weet dat mijn kruising zich helemaal op en top hond voelt en het vreselijk gaaf vind om te jagen. Hij is dus ook bij Kimmie een aantal keren echt bijna onder de voet gelopen....... was wel even schrikken.....
Hij heeft bijna in een vechtpartij gezeten met een langszwemmende zwaan hier die niet onder de indruk was van zijn grote muil, en even verhaal kwam halen......... (en hij heeft er 2 echt verscheurd)
Loopt hij risico........
kimmie261 schreef:ja precies,dus ook overdrijven als je je honden een stukje varkensvlees geeft dat ze dan er meteen aan dood zullen gaan...