Ze heeft het getroffen met jou als baas

Hopelijk gebeurt er toch nog een klein wondertje!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:mijn vriend is al onderweg naar huis,zodat we kimmie precies 4 uur uit de kliniek kunnen meenemen,ik wil echt geen minuut verliezen,ze zal zich door het infuus wel lekker voelen,dus strakjes nog lekker naar buiten en heel veel foto's maken...
en ik ga haar helemaal plat knuffelen....vannacht zal ze nog lekker bij mij liggen,en dan morgen zien we wel hoe de dag gaat verlopen,we nemen het maar met het uur....
wat een vreselijk verdriet...echt,wist niet dat ik nog zoveel kon huilen,en dan is ze er nog....
Diablo schreef:kimmie261 schreef:mijn vriend is al onderweg naar huis,zodat we kimmie precies 4 uur uit de kliniek kunnen meenemen,ik wil echt geen minuut verliezen,ze zal zich door het infuus wel lekker voelen,dus strakjes nog lekker naar buiten en heel veel foto's maken...
en ik ga haar helemaal plat knuffelen....vannacht zal ze nog lekker bij mij liggen,en dan morgen zien we wel hoe de dag gaat verlopen,we nemen het maar met het uur....
wat een vreselijk verdriet...echt,wist niet dat ik nog zoveel kon huilen,en dan is ze er nog....
Nu ook tranen hier. Wat vreselijk toch...............