*nog een meelezer* maak je ook nú al echt foto's of alleen pas als 't eendje uit 't ei is en droog etc? ik ben namelijk zeer benieuwd naar euhm.. andere foto's dan 'droogfoto's'
Ik ben gek op jonge eendjes/ kuikens. Mijn vader was beheerder van een kinderboerderij dusik heb vroeger ook zoiets meegemaakt dat is zo leuk!! Ik ben benieuwd of je eendje er is!!!
Neeee, het is nog niet geboren! Duurt nog wel even, maar ik ben er wel zeker van dat er vanavond een lief klein kuikentje is hoor.. Er zit nu een iets groter gat in. En je ziet zijn snaveltje enzo. En hoort het hard piepen. Ik ben bezig met die foto's maar het wil niet echt opschieten.. Computer werkt niet meer mee.
Ik ben bang dat ik zelf misschien niet bij de 'geboorte' ben. Omdat ik nu naar mijn wedstrijd moet. Maar mijn moeder maakt foto's. Je ziet nu van die gele veertjes eruit steken. En ik wil die Russische naam! Maarja.. Ik ga nu snel weg.Foto's komen zodra ik terug ben (en filmpjes Bella )
Lieve Mensen! HET EI IS UIT! Het is een lief, klein, geel eendje genaamd Chucky. Ik beloof dat ik er vandaag nog foto's opzet. Maar ik ben nu heel druk met vanalles. Mijn wedstrijd is fataal in de soep gelopen. En we krijgen zo bezoek. LEUK HE? hihi