Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tavanta schreef:Wij hebben er (naast onze eigen katten) inmiddels acht laten doen (zwervers/wilde), 25 euro per stuk, rest wordt betaald door db.
Maar het is wel zo (wij wonen in het buitengebied) dat je ook niet aan de gang blijft want als er een verdwijnt heb je er zomaar weer twee anderen voor terug. Hier in de bossen lopen er zoveel, waar ze vandaan komen weet je niet.
Kan me ergens wel voorstellen dat je als boer hier niet aan gaat beginnen, daar komen ze af en aan en om nou ieder jaar 1000 euro uit te geven aan katten die weer gaan en waar jezelf niet voor kiest.................
x_Rebecca schreef:Ik hoop dan nu ook dat je je iets beter gaat voorbereiden op het nestje van Teigetje, TS?
Citaat:dit bedoel ik dus
ts: kun je het trouwens ook niet printen en aan je ouders laten zien?
misschien doe ze er wat mee?
en dan kan jij miet je poes naar de da.
Tavanta schreef:Wij hebben er (naast onze eigen katten) inmiddels acht laten doen (zwervers/wilde), 25 euro per stuk, rest wordt betaald door db.
Maar het is wel zo (wij wonen in het buitengebied) dat je ook niet aan de gang blijft want als er een verdwijnt heb je er zomaar weer twee anderen voor terug. Hier in de bossen lopen er zoveel, waar ze vandaan komen weet je niet.
Kan me ergens wel voorstellen dat je als boer hier niet aan gaat beginnen, daar komen ze af en aan en om nou ieder jaar 1000 euro uit te geven aan katten die weer gaan en waar jezelf niet voor kiest.................
Froexiie schreef:Als de DA dit toch gezegd heeft? Als de kat in shock was, en de DA dacht dat hij niets meer kon doen?
Mar_ schreef:Froexiie schreef:Als de DA dit toch gezegd heeft? Als de kat in shock was, en de DA dacht dat hij niets meer kon doen?
Een dierenarts kan obv een telefoongesprek echt niet zeggen dat die kat al in shock is. Hij kan het wel vermoeden maar om het met zekerheid te zeggen moet hij de kat gezien hebben en dat is in dit geval dus niet zo.
Een da kan altijd wat doen, laatste redmiddel een spuitje. Scheelt het dier een hoop pijn en gecrepeer.
Froexiie schreef:kazary schreef:Ik heb niet het hele topicgelezen, maar arme arme kat.
Is de DA bellen zoveel te veel gevraagt?
Eigenlijk ben ik het met Xono eens. Hij zegt het wat cru, maar heeft wel gelijk.
De DA is 2x gebeld, als je het topic had doorgelezen
Froexiie schreef:kazary schreef:Ik heb niet het hele topicgelezen, maar arme arme kat.
Is de DA bellen zoveel te veel gevraagt?
Eigenlijk ben ik het met Xono eens. Hij zegt het wat cru, maar heeft wel gelijk.
De DA is 2x gebeld, als je het topic had doorgelezen