Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:als de hond had gebeten,had ie het met de doodstraf mogen bekopen,dus gelukkig heeft ie niet gebeten....
kimmie261 schreef:nou ja in principe wordt er altijd keihard geroepen,dat een hond moet inslapen als ze 1x gebeten hebben....en meestal zit zo'n filmpje er dan niet bij,waarom een hond gebeten kán hebben...
mss dat mensen nu eens iets minder snel gaan roepen dat een hond maar meteen ingeslapen moet gaan worden na een bijtincident.....
Liiesjjj schreef:Wat ik dan echt niet snap is dat diegene gewoon is door blijven filmen en er niet naartoe is gelopen om dat wijf ff hard aan te spreken.
Dat ze enorm veel moede in zich heeft en dat ze met zichzelf in de knoop zit dan kun je goed zien, maar dan hoeft ze nogsteeds geen onschuldige dieren te gaan schoppen.
Quellian schreef:smokey17 schreef:jezus mensen hebben jullie dan geen enkel inlevingsgevoel? Dit meisje schreeuwt, gilt om hulp. Geen draai om de oren.
Hou toch op zeg, dit is inderdaad een gefrustreerd kind, maar botvier dat ff lekker op iets anders.
smokey17 schreef:Tja je kunt ook de halve school doodschieten natuurlijk.
Stemmingswisselingen is een ziekte(Borderline) dat staat hier los van.
Ik ben ook zeer ernstig gepest. Maar heb nooit last gehad stemmingswisselingen. Heb alleen een kilometer hoge muur om mij heen gezet.
Adil18 schreef:smokey17 schreef:Tja je kunt ook de halve school doodschieten natuurlijk.
Stemmingswisselingen is een ziekte(Borderline) dat staat hier los van.
Ik ben ook zeer ernstig gepest. Maar heb nooit last gehad stemmingswisselingen. Heb alleen een kilometer hoge muur om mij heen gezet.
Maar je hebt geen hond geslaan en geschopt!