Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noompiejjj schreef:sunny_l0ve schreef:Ik heb ook een keer een muskuseend met een witte gans gezien. Helaas heb ik de jongen niet meegemaakt, maar dat lijkt me ook een leuke combi!
Er zit bij stage in de buurt ook een heel raar eendje, gewoon een wildkleur, een vrouwtje maar met een heel lang en slungelig lijf. Ik zal er wel een keer een foto van maken.
waarschijnlijk loopeendloopt ze ook heel geinig?
Marchador schreef:Papa is vast op vakantie gegaan en kwam onderweg meneer mandarijneend tegenVriendelijk vroeg hij of meneer mandarijneend wilde letten op mama en de eieren.
Papa kwam terug van vakantie, bedankte meneer mandarijneend.. gaf hem nog wat lekkers mee en nam afscheid
Ik zie het al helemaal voor me
xKatleentjex schreef:Of of of...
Papa was stiekem bij de aartsvijand van de mandarijneend, de Japanse ninjameester Kwac Duk-Toeng lessen gaan volgen, en eenmaal zijn meester hem klaar vond voor de confrontatie heeft hij in het holst van de nacht de mandarijneend zijn beste ninja-moves laten voelen terwijl die zich dapper verdedigde met zijn Kung-Fu trappen. Helaas voor de mandarijneend moest hij toch onderdoen en is hij terug moeten vertrekken.
De kleine eendjes zijn van een derde eend uit een naburige sloot. Mevrouw is nogal een sloerie.
Ik zie het ook helemaal voor me.