Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Als je geen stroom, opsluiting en/of geen water of wat dan ook wilt gebruiken, dan blijft er maar 1 optie over: verhuizen naar alleen-op-de-wereld stad
_danieke_ schreef:Heb zo hier en daar enkele reacties gelezen, is er nu na 6 pagina's nog steeds geen oplossing ?ja maar een kat is toch heel anders en die zou er ook helemaal van slag van raken ! ik wil een diervriendelijke oplossing !
_danieke_ schreef:ja maar een kat is toch heel anders en die zou er ook helemaal van slag van raken ! ik wil een diervriendelijke oplossing !
Passionata schreef:_danieke_ schreef:Heb zo hier en daar enkele reacties gelezen, is er nu na 6 pagina's nog steeds geen oplossing ?ja maar een kat is toch heel anders en die zou er ook helemaal van slag van raken ! ik wil een diervriendelijke oplossing !
De katten van mijn buren zitten ook op mijn auto, (heb zelf geen kat) het beste is gewoon negeren, heb buiten wat vuile sporen gelukkig geen krassen. Ik denk dat een deken op de auto leggen de beste oplossing zou zijn, maar wat zeggen de buren er nou eigenlijk over ? sorry maar heb niet alles meegelezen
kazary schreef:Bij zo'n band krijgen ze ook stroom. Werkt inderdaad ook goed. Eerst een waarschuwings geluid lopen ze dan door een stroomprikkel. Denk maar dat ze na dat geluid niet meer verder gaan.
_danieke_ schreef:sorry hoor maar dit is de laatste keer dat ik op zulke reacties in ga ik ga geen stroom of weet ik veel wat gebruiken ! ik wil gewoon oplossingen zoals een deken of die spray en dat ga ik de buren ook voorleggen. verder heb ik geen zin in een discussie of het nu diervriendeelijk is of niet....
Thats_Me schreef:_danieke_ schreef:sorry hoor maar dit is de laatste keer dat ik op zulke reacties in ga ik ga geen stroom of weet ik veel wat gebruiken ! ik wil gewoon oplossingen zoals een deken of die spray en dat ga ik de buren ook voorleggen. verder heb ik geen zin in een discussie of het nu diervriendeelijk is of niet....
Deken zal niet helpen zoals ik al gezegt heb. Als je kat wel een keer zo schrikt dan zet hij nageltjes in deken en komen er als nog krassen op de auto!! Maar dat heb ik al eerder gezegt..
Je wilt volgens mij alleen maar een oplossing zodat jou kat gewoon OVERLAST kan blijven veroorzaken. Tja de enigste opties zoals ik ze al gegeven heb:
Optie 1: kat binnen houden. Zodat hij geen overlast veroorzaakt. Dat het niet gaat lukken is gewoon bull want je kunt gewoon een sluis maken zodat je kat echt niet naar buiten kan.
Optie 2: je eigen tuin/balkon katproof maken zodat hij alleen op jou terrein los kan lopen en niet voor vreemden overlast kan verorzaken
Optie 3: nieuw huis voor kat zoeken waar hij naar buiten kan (boerderij ofzo) zonder overlast te veroorzaken en zelf een huiskat nemen.