Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ja mijn konijn staat alleen, maar een ieder die denkt dat hij eenzaam is of een zielig leven heeft, mag gerust komen kijken.. Niet alles over een kam scheren, ik vind dat je mij pas mag beoordelen nadat je mijn konijn hebt gezien
x_Marr schreef:Er is ook nog een tussenweg dan een alleen zittend konijn en het verkeerde maatje kiezen
Je kan ook niet verwachten dat het direct klikt, want eerst moet de rangorde bepaalt worden.
Maar ik durf met zekerheid te zeggen dat in 99% van de gevallen konijnnen liever samen zitten dan alleen.
Dus Javelin jou konijn komt WEL wat te kort.
Want als een mens een hond zou hebben en verder nooit mensen zou zien, zou dat mens ook wat tekort komen.
Javelin schreef:x_Marr schreef:Er is ook nog een tussenweg dan een alleen zittend konijn en het verkeerde maatje kiezen
Je kan ook niet verwachten dat het direct klikt, want eerst moet de rangorde bepaalt worden.
Maar ik durf met zekerheid te zeggen dat in 99% van de gevallen konijnnen liever samen zitten dan alleen.
Dus Javelin jou konijn komt WEL wat te kort.
Want als een mens een hond zou hebben en verder nooit mensen zou zien, zou dat mens ook wat tekort komen.
En wat mag mijn konijn dan te kort komen
Romyjuh_Xx schreef:Heey heb even bijgelzen,
benangelique even over de voorbereiding: Ik heb veel opgezocht over konijnen omdat ik er graag wilde maar er geen kreeg na een week of 3 (vorige donderdag avond) kwam mijn vader met een konijn die hij overgenomen heeft van een vrouw met 2 honden.
Ik was wel voorbereid maar de konijn zat al alleen en de kooi zat bij de konijn. ik ben nu 4,5 dag verder dan vind ik het wel een beetje normaal dat ik nog geen vriendje heb en een grote kooi.
Ook heb ik een beetje schrik dat me ventje (als hij gecastreerd is) een ander konijn niet leuk gaat vinden omdat hij eigenlijk altijd alleen zat.
Misschien ook dat ik schrik heb dat de band verdwijnt als er een konijn bijkomt.
hyawatta
welke hoes past dan op de andere kooi?
Romyjuh_Xx schreef:C_arola schreef:Ik heb een nieuwe buitenkooi gekocht bij Bunnybunch en ga het zodra ik het heb meteen inrichten met 2 rennen eraan. Heb er nu al zin in
de inrichting hoe doe jij dat?
Ja ik bedoel welke inrichting enz.