Waar te koop voor leuke prijs??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lot1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:30

@ luffie:
Ik denk dat je dan een goede keus maakt.
Als ik jou was zou ik gaan voor de farmfood aangevuld met
een glucosamine complex ( van Bijv Groene os).
Omdat je dit er los bij doet kan je de hoeveelheid makkelijker afstemmen
op de behoefte van je hond.
Als je de J/D brokken geeft dan is dit lastiger.
Dan zou je meer of minder moeten gaan voeren.

Jikke1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:58

Raggel schreef:
Hoe naiëf ben jij!!!!! 8)7
Natuurlijk krijg iedereen die als verkoper van een merk voer fungeert een aardige marge per zak. Dit is zeker 10% of meer van de verkoopprijs.
Jij krijgt dat ook niet maar je baas wel! :=

dat is een dierenwinkel ook zo.. het zou wat zijn als iedereen de zakken voer (en de rest van de producten) tegen de inkoopprijs zou moeten verkopen, waar moet het personeel, het gas/water/licht, de eventuele huur enz dan van betaald worden? alle winkels/dierenartsen houden iets per product over, van het ene product 10% van de andere 20% en van weer een andere 5%.. zo werkt dat gewoon, anders kunnen alle winkels hun deuren wel sluiten.. ook de supermarkten. wie is hier nou naiëf? sorry hoor maar dierenartsen zijn geen mensen die alleen maar geld willen verdienen,die hebben echt wel hart voor hun beroep anders zouden ze niet langer dan 8 tot 10 jaar studeren lijkt mij.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 20:43

Jikke1983 schreef:
Kijk eens op http://www.vets4animals.nl voor Hill's voer met voordelige prijzen (bv. j/d 14kg €63,95)!

Ja, alleen betalen we dan 12,95 aan verzendkosten......En het ligt niet echt naast de deur. :n