x_Rebecca schreef:De schuld ligt helemaal bij niemand.
Iedereen heeft recht op een leven, ook die buuf dus ook zij is niet de schuldige.
Er is niemand om aan te wijzen als schuldige, wel als probleemoplosser..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Rebecca schreef:De schuld ligt helemaal bij niemand.
Iedereen heeft recht op een leven, ook die buuf dus ook zij is niet de schuldige.
Er is niemand om aan te wijzen als schuldige, wel als probleemoplosser..
x_Rebecca schreef:Maargoed, we zitten weer op hetzelfde punt als 2 pagina's terug; dus dit is en blijft zinloos..
De schuld naar de buuf afschuiven blijft natuurlijk erg makkelijk.
x_Rebecca schreef:Vroeger is niet belangerijk
Zolang je de achtergrond van 't beesie niet weet is er niemand schuldig.
Maargoed, we zitten weer op hetzelfde punt als 2 pagina's terug; dus dit is en blijft zinloos..
quintusgl schreef:Rebecca, kan jij ook uit???
Chiqa schreef:x_Rebecca schreef:Maargoed, we zitten weer op hetzelfde punt als 2 pagina's terug; dus dit is en blijft zinloos..
Hoe zou jij handelen als jij zo'n buuf had?
Tenshi schreef:Volgens mij baal je er een beetje van rebecca, omdat je zelf eigenlijk die buuf bent gezien je ook zo'n blaffende hond hebt.![]()
Daardoor is dit topic misschien hard voor jou om te lezen, maar denk er eens rustig over na, er zijn hier echt zinnige dingen gezegd. Je moet niet kijken naar wat je zelf wilt, maar naar een situatie waarin het dier wat ongelukkig is een oplossing krijgt, en de buren die overlast ondervinden hier vanaf geraken. Naar mijn mening kom je dan vrij snel op herplaatsen, als je niet voldoende tijd kan vrijmaken. Blafband en bench ben ik persoonlijk geen fan van nl. Maar misschien is er een andere diervriendelijke manier waardoor de hond toch gehouden kan worden. Weet ik verder weinig van, ben geen hondenmens verder.
quintusgl schreef:de hond(win ik nu ook een prijs???)
x_Rebecca schreef:Ik?
Ik denk niet dat ik er last van zou hebben omdat ik eigenlijk altijd een headphone opheb; goeie hond die daar bovenuit komt..
Daarbij heb ik eigenlijk altijd heel goed contact met buren e.d dus zo'n probleem zou dan gewoon simpel opgelost worden; en als ik er last van zou hebben zou ik gewoon gezellig oppassen op de hond.
Desnoods de hond hierheen halen; ookal heb ik katten en een eigen hond.