Silence schreef:Ik vind het inderdaad ook gaan opvallen dat Tita altijd zo vervelend moet reageren.
Weet niet of jij in real life ook zo bent, maar hier krijg je er wel een naam mee.
Nu heb je wel zoveel commentaar, maar ik herinner me een topic van jou ivm de dierenarts, waarin je ook niet altijd je volle verantwoording nam.
tuurlijk tuurlijk zoals ik al eerder zei, had je maar het hele topic moeten lezen.
Vele mensen hadden het niet zo gedaan als ik (letwel duizendend euro's uitgeven aan een zieke pony van 25)
Maar heb dus gewoon volle verantwoording genomen en Prince was ook een soort van onderzoekspony geworden waarvan Utrecht kon leren en dat was een overeenkomst tussen ons.
Enige waar zij over wil zeiken was het feit dat ik er niet bij wilde zijn als ie ingeslapen moest worden, maar ja ik ben niet zo egoistisch om mijn pony nog ruim 1-1.5 uur pijn te laten leiden omdat zijn baas erbij wilt zijn en een pony wat bijna 2 weken op sterven ligt, ja dan kun je nu eenmaal niet 24 uur per dag aanwezig zijn, sterker nog het MOCHT niet
sorry offtopic
Ik reageer zeker niet altijd negatief maar in bepaalde topics kan ik daar iid verder op door gaan zoals hier want ook de ts is gewoon aan het relschoppen en ik lees dus alle posten wat vele andere niet doen