De kat in de wasbak en de hond van 8nnemiek zijn ook geniaal
Mijn te late week 41:Milo hoort mij in de keuken en komt even melden dat er vieze brokjes in zijn bak zitten en geen vlees. Maar 1x per dag vlees, hoe durf ik
Ja, heerlijk weer Bussloo! En als je geen Bussloo hebt, dan kun je altijd nog in een wasbak gaan liggen
Ik was week 41 ook weer eens vergeten. Bij deze een dag te laat, want gisteren waren Elmo en ik bij mijn ouders, waar hij zijn eigen kleedje heeft gekregen van mijn ouders
Haha katten zijn zo goed in subtiel aandacht vragen.
ik heb een hele grote zwarte kip...
Annienke
Geplaatst: 13-10-25 13:03
Mooie kip
Wat is jouw ren mooi groen, hier is het na een paar maanden alweer een omgeploegde bende
Tinkermuts
Geplaatst: 13-10-25 14:21
Annienke schreef:
Mooie kip
Wat is jouw ren mooi groen, hier is het na een paar maanden alweer een omgeploegde bende
Ze laten hem indd aardig heel, ze hebben ook een binnen ren met zand en onder de boompjes zand, daar baden en schrobbelen ze veel in. En het zijn vnml kippen met beveserde poten, die zijn toch wat minder fanatiek met schrobbelen. En als ze wel stukje kaal maken gooi ik er paar weken gaas rek op zodat het weer kan herstellen. Die grote zwarte kip schrobbelt niet maar legt helaas ook geen eieren