Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

*droomt lekker verder*

Word er hebberig van
Haha nee snap ik hoor, heerlijke hond zo te lezen!
)
ontkom ik hier ook niet aan, zeker niet als ze aan t rooien zijn, maar goed, afdrogen gaat inmiddels wel vlekkeloos dus dat is ook weer niet zo'n ramp
Knap dat je t geduld hebt om te wachten
als je wilt wachten tot kerst moet je dat helemaal zelf weten maar dat is absoluut geen must! CaptainJS schreef:Aangezien er staat dat je de doos mag unboxen, heb ik dat ook maar gedaan. Pleun was heel erg nieuwsgierig naar wat er in de doos zat.
Mag je ook al zeggen wie je denkt dat je SS is? of wachten we daar wel mee.
Ik zal zo is even een fotoverslag plaatsen hier met alle leuken cadeautjes die erin zaten.
CaptainJS schreef:Aangezien er staat dat je de doos mag unboxen, heb ik dat ook maar gedaan. Pleun was heel erg nieuwsgierig naar wat er in de doos zat.
Ik zal zo is even een fotoverslag plaatsen hier met alle leuken cadeautjes die erin zaten.
CaptainJS schreef:Aangezien er staat dat je de doos mag unboxen, heb ik dat ook maar gedaan. Pleun was heel erg nieuwsgierig naar wat er in de doos zat.
.

Ik vond het zo spannend allemaal, maar hopelijk valt alles goed in de smaak
Heb je de woordzoeker nog moeten maken of was het aan de hand van de woorden en mijn bericht eerder vandaag in het topic al duidelijk?
Ik had qua timing vandaag met m'n laatste foto post echt weer een dom bericht geplaatst over Arya en een teen minder