Want Belgen die in de stad wonen ervaren dat anders? Of Duitsers? Of ..whut?

Hier in de stad staan trouwens gewoon vallen volgens mij.. ik denk dat de katten het niet redden tegen de auto's,dus dat ze een beetje hulp nodig hebben..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:Resistance schreef:![]()
Nederlanders die in de stad wonen zijn verwend en maken geen muizenplagen meer mee. Ben benieuwd of ze ook nog zo tegen katten zijn wanneer de stoel van hun gloednieuwe grasmaaier van 2000 euro volledig is opgevreten. Helaas ervaring.
Hahaha, in de stad geen muizen?als er ergens muizen zijn...
Anoniem schreef:Haarbal schreef:Toevoeging:
Laten we welwezen met elkaar, als je op vakantie gaat, dan zeg je over de hond dat het niet zielig is dat hij naar het pension moet, want hij heeft toch geen besef van tijd. En achossie possie wat is dit zielig, die kat moet NOG EEN DAG LANGER in het hokkie! Zo sneu! Dat is toch een beetje met twee maten meten....Dieren hebben geen benul van tijd, die leven in het hier en nu.
Ja dat vind ik wel. Dat is de reden dat ik alleen op vakantie ga als ik al mijn honden mee kan nemen. Dit betekent voor ons dat we geen ruime keuze hebben en veel moeten zoeken maar de honden in pension nooit.
Cer schreef:Wat dees_daan schrijft klinkt erg logisch.
Alle ideeën ten spijt vermoed ik dat TS kan wachten totdat de kat een spreekwoordelijke ons weegt, maar dat het is zoals het is..
oomens schreef:TS heeft geluk dat de buren bij het zien van een (veronderstelde) zwerfkat de dierenambulance hebben gewaarschuwd en niet de lokale jagers. Van de andere kant, die laatsten sturen voor hun (erg effectieve) maatregelen tegen verwilderde katten meestal geen rekening achteraf.
Nessa schreef:...
Ben overigens heel benieuwd naar het verhaal van het asiel. Heeft namelijk altijd 2 kanten.
Nessa schreef:Ben overigens heel benieuwd naar het verhaal van het asiel. Heeft namelijk altijd 2 kanten.
Anoniem schreef:Dit heb ik vele pagina’s geleden al geschreven maar toen werd ik bekogeld. Blij dat het van iemand anders wel aangenomen wordt.
Tigress schreef:TS, misschien een gekke gedachte, maar mochten ze nog niet hebben geantwoord op je maal kan je morgen misschien weer bellen. En mocht je een telefoon hebben waar apps op kunnen, kan je een call recorder downloaden.
Die neemt dan telefoongesprekken op. Mochten er dingen per telefoon worden toegezegd, dan heb je het daar nog ''zwart op wit'' staan. Je hebt dan in ieder geval bewijs wanneer er bepaalde uitspraken en/of toezeggingen gedaan zijn.