Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had je echt even niet zien aankomen
Helemaal leuk de slaapfoto. (enneuh mijn shet heet voluit aramisch maar noem hem altijd arty
)
Winged schreef:Ah Cayenne... Doe dit is even niet zeg... Nu wil ik ook!
Strijd met mijzelf:
'geen tijd, ik heb hier echt geen tijd voor'
'maar het is zoooo lief...."
'Ja maar ik heb geen tijd dus dat is ook zielig....'
'Ja maar KIJK NOU'.
Donja schreef:Winged schreef:Ah Cayenne... Doe dit is even niet zeg... Nu wil ik ook!
Strijd met mijzelf:
'geen tijd, ik heb hier echt geen tijd voor'
'maar het is zoooo lief...."
'Ja maar ik heb geen tijd dus dat is ook zielig....'
'Ja maar KIJK NOU'.
Hier is het meer:
'niet nu, pas over een paar jaar..'
'ze zijn wel heel schattig...'
'eerst de verbouwing....'
'maar als nu..'
En dan vriendlief: 'Nee, niet nu!!'
PercyLeen= schreef:Stille meelezer; toen de film 101 dalmatiërs uit kwam wou iedereen een hond met stippels. Nu hebben we een nieuwe soap; goede eitjes, slechte eitjes en wil iedereen een valkje! #steekthandop #schuldig #watzijnzeschattig

Wie weet leer ik het dan af
Wat een leuke en lieve reacties!
Toen je net weg was, heb ik de foto's snel geplaatst 

Maar ze zijn ZO leuk
Ik kijk er gewoon naar uit dat ik de oudste straks weer even vast mag houden 

maar weet niet precies hoe dat zit. Grasjes en valkjes. Volgens mij kunnen grasjes pootjesbijtertjes zijn 
Sicayes schreef:Nu zou ik ook echt niet weten waar ik het eventuele valkje zou moeten laten. We hebben een kamervoliere.. die zou ik dan door de midden moeten hakken
tenzij mijn grasjes lief doenmaar weet niet precies hoe dat zit. Grasjes en valkjes. Volgens mij kunnen grasjes pootjesbijtertjes zijn
Ach mijn grasjes zijn ook lief hoor. Alleen niet zo tam en dat is jammer. Maar ze hebben het leuk met elkaar.
[/quote]

En ik vind hem nu weer wat lichter tonen. Over een weekje weet ik meer

Ik moet hem/haar goed in de gaten houden, want het beweegt alle kanten op. Die babygeluidjes zijn zo lief