Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilleroo schreef:Ik had dat idd ook van iemand anders ook gehoord. Ik ga daar binnenkort even langslopen.
En idd het is niet dat ze het niet kan, puur de porties wat niet werkt haha. Ze krijgt soms wel een kippennek Ipv KVV savonds. Maar ik durf iets anders nog niet te geven. Alle botten zijn zo groot voor haar... Straks stikt ze erin haha
jilleroo schreef:Ik zou wel willen barfen maar met een chihuahua die maar 50 gram per dag krijgt is dat niet te doen qua porties maken.
jilleroo schreef:Ik zou wel willen barfen maar met een chihuahua die maar 50 gram per dag krijgt is dat niet te doen qua porties maken.
essiesilly schreef:tuurlijk, de meeste poeliers hebben wel kwartels
Amanda schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zoek een KVV voor katten met een zo laag mogelijk calcium percentage. Oftewel, geen bot of zo min mogelijk. Dit ivm een kater die blaasgruis ontwikkelt op calcium.
Ik voer nu een graanvrije brok met hoog vleespercentage, maar zou ze toch wel weer deels op vlees willen.
Ze krijgen nu al af en toe kipfilet of runderlap omdat dit alleen maar spiervlees is. Maar is er ook een KVV zonder of met weinig gemalen bot?
Ik ben overigens bekend met vers voeren, alleen vanwege die blaasgruis toen weer op brokken gegaan.