Vind het zelfs wel rustgevend, dat geren en geknaag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:Hallo allemaal. Ik wil graag een hamster nemen dus ik ben een beetje aan het rondkijken op internet enzo. Nu wil ik hem/haar dus op mijn kamer houden omdat er in de andere kamers geen ruimte is (ja misschien de badkamer). Zijn er bokkers die hun hamster ook op hun kamer hebben en hebben jullie daar last van snachts of wen je er snel aan?
muntdrop schreef:Hallo allemaal. Ik wil graag een hamster nemen dus ik ben een beetje aan het rondkijken op internet enzo. Nu wil ik hem/haar dus op mijn kamer houden omdat er in de andere kamers geen ruimte is (ja misschien de badkamer). Zijn er bokkers die hun hamster ook op hun kamer hebben en hebben jullie daar last van snachts of wen je er snel aan?
muntdrop schreef:Supasoft bedding ziet er ook goed uit, dat is toch hetzelfde als russel bedding?
Zit er qua gedrag eigenlijk verschil tussen mannetjes en vrouwtjes?
Ik ben nog op zoek naar een fokker, weet er iemand er 1 in de omgeving van almere?
Boself schreef:Ik ben 15. Iedereen die ik ken vindt hamsters schattig :3
maar mijn ouders willen er geen meer na deze. Omdat 'de kooi in de weg staat' Pure bullshit natuurlijk, ding staat er al een flinke poos. Plus, dan zit je alsnog met die kooi, kun je er net zo goed een beest in stoppen toch?
muntdrop schreef:Ik wil mijn hamster in een oud aquarium gaan houden wat ik toevallig al heb. Dus tralieknagen en bodembedekking op de vloer is als het goed is geen probleem. Zit alleen een beetje te kijken hoe ik het radje vast ga maken. Dacht er zelf aan om gewoon een grote te nemen van 20-25 cm en deze ondersteboven en de bovenkant vast te maken. Denken jullie dat dit een beetje kan werken? En kan zo'n loopradje eigenlijk te groot zijn?
Sorry voor de hoeveelheid vragen. Ik kan me natuurlijk ook op een hamsterforum aanmelden maar dan ben ik gelijk weer lid van zoveel forums enzo xD