Wat jammer van dit nieuws! Niets was zeker natuurlijk, maar het is toch een flinke tegenvaller als je dit leest. Dan is het nog niet eens mijn hond, ik kén dr niet eens persoonlijk. Wat fijn dat je DA begrijpt dat je wilt doorgaan, en hij dus ook, zolang ze zich gewoon goed voelt. Waardes zeggen natuurlijk ook niet altijd alles. Trouwens, je zei vanmorgen:
kimmie261 schreef:kimmie is dus helaas niet het wonderhondje waar we allemaal op hopen....
Niet helemaal inderdaad, ze heeft niet nog dat éxtra wonder in zich gekregen. Wat je wel kan bedenken, het is toch harstikke speciaal dat ze nog steeds zo lang bij je is
De DA's hadden die prognose in het begin niet durven geven. Wat dat betreft is ze echt wel een wonderhondje!
Zal Gambitje het niet nog een jaartje redden? Je gaat toch niet al lopen aftellen bij al je dieren hoor! Tuurlijk, sommige zijn oud/mankeren iets, maar niet al te somber in gaan zien. Realistisch kijken is altijd goed, maar niet jezelf somberder maken dan dat 'nodig' is hoor!
Het zou zo fijn zijn als huisdieren gewoon nooit iets zouden mankeren en dan opeens niet meer wakker zouden worden nadat je héééél veel tijd met ze hebt doorgebracht...Maarja, áls het gebeurt...gebeurt het te weinig.
Ik ga nu de foto's bekijken, ik vind het nog steeds heel erg leuk om naar Kimmie te kijken. Ik zie dan gewoon een vrolijke pup, die geniet van het leven
Zorg zo maar lekker voor haar door, ze doet het er goed op!