lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 13:10

ja gringo,gambit en alfa staan nog op de nominatie dit jaar te gaan hemelen,en dan kimmie....

echt word er niet goed van als ik eraan denk...

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:12

Nee, t is echt verschrikkelijk, zoveel dieren in een korte tijd..

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:19

Wat een ellende,je zou toch bijna niet meer aan beginnen om weer dieren te nemen.Al dat verdriet :(
Wie is Alfa,als ik vragen mag?

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:20

Ik heb je even een pb gestuurd..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 13:24

alfa is een oude rottweiler,die is nu 12,5 en is nog heel goed hoor :) (das degene die altijd mee rent op de foto's met de paarden),maar ja,wel een hondje van de dag....

wat dat betreft weet ik ook,dat als hij gaat kwakkelen ,dan is het zo over....en 12,5 voor een rottweiler is gewoon al heel oud,en is niet reeel om te verwachten dat die nog jaren mee gaat....

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:29

Ja inderdaad dat is een hond van de dag.Die van mij was ook bijna 12 een opdat moment denk je nou die gaat nog wel even mee,maar als ze wat krijgen is het ook zo gebeurt.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 13:35

ja dat was met heca toen ook,die was 11,5 en zo mooi en vrolijk,dacht nog die wordt wel 13....zo'n goeie en mooie hond...

en toen werd ze ziek,en zieker,en binnen een maand was het gebeurd....dus ja,ook met alfa...ik weet gewoon,dat is een hond van de dag,en ik hoop hoor dat ie dit jaar gaat redden,maar goed dan gaat ie naar de 13 jaar,en dat is echt heel oud voor een rottweiler...

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:51

Ja en dan heb je wel 13 jaar van hem genoten.
En dat is gaat Kimmie nooit halen,echt zuur hoor.
Wie had dat kunnen bedenken toen je haar uitzocht?
Weet je al of haar andere broers of zusjes wel helemaal gezond zijn?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 13:54

ja broers en zusjes zijn allemaal gezond....

en alfa hebben we opgevangen toen hij 6 jaar was,dus die hebben we nu ruim 6 jaar :j ,maar goed het is makkelijker te accepteren als en hond gewoon een repectabele leeftijd bereikt,kimmie is gewoon zo niet te bevatten...

zeker niet omdat ze zo goed groeit en er zo mooi uitziet....

ze doet netjes haar tandjes wisselen op het moment,zo bizar,gewoon een jonge opgroeiende pup... ;(

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:59

Ja die laatste foto van haar is echt super zo mooi wijfie,is ook niet te bevatten,hoor.
En nou gaat ze ook nog gewoon wisselen of er niks aan de hand is,echt bizar.

Dus als haar broers en zussen wel gezond zijn dan is het bij Kimmie dus een "foutje"van de natuur?
Wat een domme pech dan voor jullie en haar zelf.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:02

ja precies,domme pech..foute celdeling....voor ons heel vervelend,maar ook voor kimmie,zij zal haar leven moeten bekopen met een zeer vroegtijdige dood....terwijl ze zo vol levenslust zit,ze wil leven....gewoon een speelse vrolijke puppekind is het...

zo ongelooflijk triest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:03

Wat een naar nieuws ;(

Ik hoop dat ze voorlopig het nog mooi blijft doen en zich goed voelt, zodat jullie nog een tijd van elkaar kunnen genieten! :(:)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:05

oooh kim had zo gehoopt op goed nieuws.. ;(

maar blijf je der nu gewoon spoelen dan?

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:06

Nou laat haar dat maar lekker nog van het leven genieten zo lang het nog kan..........
Echt triest |(

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:10

voor eventuele liefhebbers:

[BB-ITP] lieve kleine kimmetje....

en ja als kimmie zich goed blijft voelen met spoelen,zal ze nog wel en paar keer gespoeld worden...we zien wel,waar het schip strandt...

het is allemaal zo vreselijk onzeker...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:21

Hee wat vervelend dat er toch geen wonder lijkt te gebeuren, dat had ik jullie wel heel erg gegund na alles. Maar aangezien ik helaas niet zo geloof in wonderen had ik dit wel verwacht, hoe rot ik het ook vind voor jullie.
Het lichaam van je hondje went wel aan de hoge bloedwaardes van de nieren, dat zie je bij mensen vaak ook. Dat de rode bloedcellen niet voldoende zijn is omdat de nieren kennelijk neit meer in staat zijn het hormoon erythropoetine te maken wat nodig is voor aanmaak van rode bloedcellen. Wat ik me afvraag is: mensen geven ze erythropoetine(epo, eprex, aranesp), kan dat bij jouw hondje niet? Waarbij ik me dan wel gelijk afvraag of je dat moet willen want het feit dat de nieren het hormoon niet meer maken wil zeggen dat de functie echt heel slecht is.

Wat me meer zorgen baart is dat je dus al verwacht een rotjaar te krijgen met veel dieren die je moet missen. Trek je het allemaal nog? Kimmie zal er straks geen of nauwelijks weet van hebben dat ze overlijdt maar jij moet wel verder!

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:52

Ik heb net heel je topic door zitten lezen, en wat een wilskracht moet jouw Kimmie hebben zeg!
Echt een prachtig klein vechtertje.
Ik hoop voor haar (en voor jullie ook natuurlijk) dat ze zich nog goed zal voelen met die hoge waardes, voor zolang het mag duren (en dan hopelijk zo lang mogelijk natuurlijk!)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:00

Ik lees al een hele tijd mee, en wil toch even reageren.
Vind het echt super dat je zolang voor je hondje vecht!! Hoop dat ze nog lang meegaat. Echt een schatje!
Sterkte met haar!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:04

bah Femke, dit wordt idd een rotjaar voor jullie. :(:) Mag er niet aan denken, zoveel dieren in een keer moeten afgeven. :\

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:53

Gatver, wat een naar nieuws! Ik had zo gehoopt vandaag iets positiefs te lezen. Balen zeg :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:55

Get wat een naar nieuws weer!
Maar die geweldige reservetijd neemt niemand jullie meer af!!! En hopelijk duur de reservetijd nog lekker lang! :j

Die Kimmie, wat een heerlijk meisje! :)

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:27

He jeetje, wat een naar nieuws zeg!
Maar zo te horen doet Kimmie het nog goed, ik hoop echt dat je nog lang van d'r kan genieten!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:57

He wat een rot nieuws. Geniet nog van d'r zolang ze zich nog goed voelt. Veel sterkte!

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:31

Wat jammer van dit nieuws! Niets was zeker natuurlijk, maar het is toch een flinke tegenvaller als je dit leest. Dan is het nog niet eens mijn hond, ik kén dr niet eens persoonlijk. Wat fijn dat je DA begrijpt dat je wilt doorgaan, en hij dus ook, zolang ze zich gewoon goed voelt. Waardes zeggen natuurlijk ook niet altijd alles. Trouwens, je zei vanmorgen:

kimmie261 schreef:
kimmie is dus helaas niet het wonderhondje waar we allemaal op hopen....

Niet helemaal inderdaad, ze heeft niet nog dat éxtra wonder in zich gekregen. Wat je wel kan bedenken, het is toch harstikke speciaal dat ze nog steeds zo lang bij je is :) De DA's hadden die prognose in het begin niet durven geven. Wat dat betreft is ze echt wel een wonderhondje!

Zal Gambitje het niet nog een jaartje redden? Je gaat toch niet al lopen aftellen bij al je dieren hoor! Tuurlijk, sommige zijn oud/mankeren iets, maar niet al te somber in gaan zien. Realistisch kijken is altijd goed, maar niet jezelf somberder maken dan dat 'nodig' is hoor! :(:) Het zou zo fijn zijn als huisdieren gewoon nooit iets zouden mankeren en dan opeens niet meer wakker zouden worden nadat je héééél veel tijd met ze hebt doorgebracht...Maarja, áls het gebeurt...gebeurt het te weinig.

Ik ga nu de foto's bekijken, ik vind het nog steeds heel erg leuk om naar Kimmie te kijken. Ik zie dan gewoon een vrolijke pup, die geniet van het leven :) Zorg zo maar lekker voor haar door, ze doet het er goed op! :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 23:16

ik weet niet of gambit het nog een jaartje redt,feit blijft dat het rommelt van binnen...

en ook daar is gewoon niets aan te doen...ik kan hem niet meer helpen als het weer heel erg mis gaat...het is bij hem vechten tegen de bierkaai...

en gringo..ja dat is een kwestie van dagen..die leeft niet lang meer,die gaat zo achteruit op het moment...

en alfa...is een hondje van de dag,mss leeft die nog wel een jaar..maar ja is dat reeel om te denken/verwachten van en hond van 12,5 ?

ik hoop het,maar heb zo het gevoel,dat ik heel veel dieren ga verliezen dit jaar...