Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:welke hond is wel 100% te vertrouwen???
slimmerik schreef:griebels schreef:welke hond is wel 100% te vertrouwen???
Daar heb je ook weer gelijk in... Maar je zult dus verder moeten zoeken...zonder mijn bemiddeling dus. Ik moet er niet aan denken als die hond daar in Belgie zou flippen en ik het te horen kreeg wat de gevolgen zouden zijn.... zou me eeuwig schuldig voelen.
Citaat:waarom zou deze hond flippen
Daar heb je ook weer gelijk in... Maar je zult dus verder moeten zoeken...zonder mijn bemiddeling dus. Ik moet er niet aan denken als die hond daar in Belgie zou flippen en ik het te horen kreeg wat de gevolgen zouden zijn.... zou me eeuwig schuldig voelen.
ThePast03 schreef:Jeetje wat blijven jullie lang doorzeuren over deze hond zeg.
Die hond is toch heel wat beter af bij mensen die echt voor hem gaan en hem 100% zien zitten dan bij iemand die liever een ander ras heeft.
Loves_Sjakie schreef:Ik heb al 10 handtekeningen opgestuurd (A) kvond het echt zielig
Skitter schreef:Loves_Sjakie schreef:Ik heb al 10 handtekeningen opgestuurd (A) kvond het echt zielig
Wat vind je zielig dan? Dat de honden worden afgemaakt?
Tja, moet je maar geen illegale hond houden
Skitter schreef:Loves_Sjakie schreef:Ik heb al 10 handtekeningen opgestuurd (A) kvond het echt zielig
Wat vind je zielig dan? Dat de honden worden afgemaakt?
Tja, moet je maar geen illegale hond houden
whisperramse schreef:De manier waarop ze met de honden daar om gaan, voor ze uiteindelijk ingeslapen worden.
Vele honden hun tanden worden afgepunt.
Ook hebben ze vaak wondjes aan hun neus/poten e.d. meer.
Baasjes die afscheid komen nemen herkennen hun hond er echt niet meer in...