Omgggg echt zo lief!!!!! Ook al een beetje uitdagen, ontdeugd. Heel erg ontroerend. Wat een blijdschap, heb het filmpje al twee keer gekeken, ik krijg er niet genoeg van
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-26 20:03
Het is niet de makkelijkste. Hij is erg op Sylvia gericht en vind de andere dames dan niet per se heel leuk. Dus dat is nog wel een uitdaging. Hopelijk komt dat hier goed.
Jeetje wat ziet die er zoveel beter uit, goed aangekomen in gewicht ook. En alleen maar goed dat hij eigenwijs is en er karakter komt, wat fijn om te zien zeg
Deze dames zijn nu onderweg. Sowieso komt de bruine bij mij in de opvang en een van de zwarte. Het zijn 3 zusjes en we hebben ze vernoemd naar de Powerpuff Girls haha.
3 volle zussen? Ze verschillen best qua uiterlijk / uitdrukking. Ze zijn wel mooi hoor ! Ze worden best aan de maat, niet ? En, mag ik vragen waarom ze gescheiden worden?
Het zijn idd 3 zussen. Omdat ze uiteindelijk sowieso niet alledrie samen geplaatst zullen worden en ik vind 2 wel genoeg. Een andere foster heeft nog een opvang hond zitten dus zij neemt dan de derde.