Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:10

cursebreaker schreef:
Spannenddddd allemaal. Het gaat nu echt langzaam beginnen <3 *\o/*
Kijk zo uit naar de unboxing verhalen en foto's haha!

Ik ook, helemaal zin in *\o/*

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 13:31

Jaaa, unboxing verhalen, ik kijk er ook naar uit!

En puppy’s zijn zo leuk <3

Van Limbo heb ik geen puppy foto’s, hij was 1 toen ik hem kreeg. Freddy ook, maar ken hem wel van puppy af aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 13:40

Puppy's <3
Zo enorm leuk al die foto's,
Eve voelt zich iets aan de betere hand, maar is nog steeds niet helemaal de oude, slaapt veel en lijkt wel 10 jaar ouder geworden.

Hier nog geen sneeuw, maar het hoge noorden is daar nog uitzondering in :')

Heb wel echt heel veel zin in het pakket! Die van mij staat wrapped up for delivery.

Hier nog een van Eve dan :o

Afbeelding

Seven

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 13:47

Zooo schattig al die babies <3

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:54

Ik ben altijd in voor puppyspam ~~}>

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pakket is hier zo goed als klaar. De hints zijn ook uitgewerkt, alleen morgen nog even netjes printen. Alvast mijn excuses voor mijn inpakskills. Dat is een eerste hint. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:02

Nu wil ik een puppy :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:05

Afbeelding
Jarvis op 14 weken, en Parker op 12 weken :)) Grote flappers zitten in de familie _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:07

Ugh, puppy's zijn veel te schattig. Vreselijk :')

Daarom gaat het ook zo vaak fout met impuls aankopen van mensen _O-
Zoiets kun je toch niet weerstaan als je daar irl mee gaat knuffelen <3
Ze zijn echt 'designed' om je hart te stelen als ze die fase hebben haha. Als ze dan eenmaal je hart veroverd hebben en de hormonen gaan opspelen, en ze in rare verhoudingen groeien, is het al te laat om er afstand van te doen _O- _O- _O- _O- (al viel die graag benoemde 'puber' fase hier goddank ontzettend mee op een tijdje na rond de loopsheid en schijnzwangerschap wat echt hel was voor 'all involved' omdat ze er zo'n last van had)

Misschien dus nu wel leuk om na de puppy foto's de awkward/slungelige opgroei foto's te delen :j }:)
- moet ik zelf ook even voor gaan zoeken, maar daar hebben we er ook wel een paar van, want in sommige periodes was ze echt een ugly duckling.

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:12

En niet alleen de foto's maar inderdaad ook de terror-pup verhalen dan :+
Want pups zijn echt het schattigste, maar oeioei wat vond ik het zwaar zeg!

Maar als je dan weer zo'n tevreden koppie naast je ziet liggen... Dan smelt ik toch wel weer hoor <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:14

Arya had er een handje aan om zich te bedekken in smerige diarree poep en dode dieren. heel heel af en toe doet ze dat nog en echt... ik kan d'r wel wat doen dan. Dan ben ik net te laat met het zien en dan ligt ze al en dan lekker met haar fluff haren rondom kop en kraag. Gat-ver-damme.

EDIT: Of wanneer de boer gemest heeft en het echt die vieze smerige stinkende vloeibare mest is om het land mee te bemesten. Hier in het heuvelland loop je vaak door weilanden/grond van de boer met de wandel routes en zo heeft ze zich gewoon aangelijnd een keer door zo'n spoor vloeibare mest gerold. Sta je daar in the middle of nowhere met een paar natte doekjes uit je tas.. Echt fantastisch.

Ik ga ook eens op zoek naar foto's met bijbehorende verhalen haha.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 12-12-22 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:17

Ok ik trap af. Toen wij nog onze weide extern hadden en niet aan huis, gingen mijn man en ik wisselend de dieren doen. Op een dag ga ik mijn man ‘aflossen’ Hij was de stal aan het zetten en ik ging eten geven. Man vertrekt, ik geef eten, hop Lilly mee in de auto. Geeft die onderweg in de auto gewoon een complete drol over. Echt een lange, dikke worst. Dus ik bel vol walging mijn man, leg dat uit. Stilte… Na enkele seconden: Schat, ik moest daarnet heel dringend kakken. Dus ik heb dat daar in het bosje gedaan en ik heb er wat bladeren over gegooid. 5 minuten later zag ik Lilly uit dat bosje komen maar ik had niet gedacht dat ze die drol ging gaan opeten.

Ik kan jullie zeggen dat die drol in de auto is blijven liggen tot man thuis kwam. Hij heeft het zelf mogen op kuisen :')

Nog steeds moet je opletten want ze zou na jou toiletbezoek in het toilet duiken voor je hebt door gespoeld.

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:20

@Moestuin je legt de lat nu wel hoog hoor, hahaha _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:21

Omg.... :') :') :') :')
Zal me benieuwen of iemand dat kan overtreffen inderdaad _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:25

Ik walg er nog altijd van :') Ze was toen ongeveer 6 maand oud en ik zie hem er nog altijd zo uitkomen. Dit is zo een verhaal dat elk jaar met 1 of ander feest toch weer wordt verteld _O-

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:31

Wat een gave puppy foto’s komen er voorbij!
Kim ik vind die echo nog altijd zo ontzettend gaaf er zijn maar weinig mensen die kunnen zeggen dat ze z’n foto hebben!!

Hier begon het allemaal mee

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen kwam van het een de ander !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze zijn zo snel groot geworden als liggen ze nog graag op schoot vind ik het jammer dat ze niet meer zo klein zijn!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:32

Omg omg Moestuin gaaaaaaaatver! _O- dit verhaal is niet te overtreffen hahaha!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:34

Brrrr moestuin krijg er kippenvel van bah bah

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:34

Ik had een keer twee briefjes van 50 euro op de eettafel gelegd. Ik weet nieteens meer waarvoor dat was en achteraf super slordig natuurlijk. Na mijn werk kwam ik thuis en zag ik een soort confetti van geld op de grond liggen. Whisky eet en poept dus letterlijk ons geld. :') Ik kon de stukjes gelukkig opsturen en toen werd het alsnog overgemaakt. Ik heb nooit meer alle stukjes gevonden.

James was écht een smerige 'experimenterende' puberjongen. Hij showde zijn trots aan iedereen die hem een aai gaf. <<) Gelukkig was dat maar een fase, want fatsoenlijk aaien kwam er niet van.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:47

Ahhh Candalisa jouw honden waren ook té aandoenlijk!

Fitz heeft één keer een menselijke drol gevonden en proberen te proeven echt ik dacht dat ik over m'n nek ging :')

Fitz zijn guilty pleasure is modder, hoe zwarter hoe beter...

Afbeelding

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Leo op 12-12-22 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:48

Omg zo vreselijk ranzig van die drol!

@candalisa; die kleuren zijn zoo geweldig mooi!

Hahaha en die Fitz. Zeker verre familie van Freek?

Over de schattige puppyfase gesproken... Freek leek misschien schattig, maar wat was het een hel. Ik heb de eerste twee weken echt gedacht van 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?'. Puppys slapen veel? Nou, daar deed Freek niet aan. Oh en dan even time out in de bench, bereid je voor op de grootste drama scène die je je kan verzinnen. Hij heeft 2 hele nachten in de slaapkamer liggen janken in de bench. Wij de hele nacht wakker. Gaat hij in de ochtend heerlijk languit liggen slapen... Je begrijpt natuurlijk al,dit deed hij IN DE BENCH! Hij is daarna verhuist naar de woonkamer, zodat wij nog wel iets van nachtrust kregen. Toen hoorde hij ons niet draaien in bed en was hij met een halfuurtje stil. Wij hoorde hem wel overigens wel hoor, dus in de ochtend als hij ging piepen werd ik wakker en ging hij naar buiten om te plassen.

Ik ben zo vreselijk blij dat hij nu gewoon pubert, maar in ieder geval wel begrijpt hoe het werkt en wat de bedoeling is _O-

Gelukkig kon hij erg schattig kijken. Dat maakte het weer goed :+
Afbeelding

Het is overigens ook een smeerpijp en gaat overal in de sloot/bagger etc.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:51

Verder, ik vond de puppyfase leuk maar heel pittig. :+ En toen konden we weer wat, brak hij zijn teen en moest benchrust :+ en ondertussen kan ik een boek schrijven, wat een grijze haren krijg ik van hem! Maar ik kan hem niet meer missen <3

Freek en Fitz kunnen het vast goed samen vinden zo te zien :+

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:00

Ik moet afkloppen dat die van mij niet echt vieze dingen uithalen behalve in elk water te springen die ze maar tegen komen. Toen we in België op vakantie waren sprongen ze met zijn drieën in een moeras lekker stinken in de auto terug naar het huisje… gelukkig had ik badjassen bij!
Puppy pubertijd was hier wel een dingetje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze vonden de Wii ps4 tv en stereo installatie erg leuk om mee te spelen!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:03

Oei auw :\ wat een ravage!

Hier geen sloper gelukkig. Ook de kerstboom geeft hij niks om! *klopt af*

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:14

Oh dat slopen, wat erg zeg! Freek is echt helemaal gek van alle ballen, dus wij hebben bewust geen kerstboom. Heb echt geen zin om de hele dag politie agent te spelen.

Misschien volgend jaar! Dan is hij wat ouder. Dat zal vast schelen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:22

Zo erg slopen - of gekke dingen eten bv - herken ik gelukkig ook niet zo. Crocs en slippers werd wel veel op geknaagd (is nog steeds een zwak van dr maar snap het wel door dat materiaal haha) maar wij hadden in het eerste jaar ook gewoon meteen een kerstboom en toen was zowel Arya als ook onze poezen prinses Sansa een half jaar oud. Maar ik was veel thuis wel om te managen/begeleiden en wanneer wij er niet waren zat Arya bv wel in de bench dus er waren ook weinig sloop mogelijkheden. Nu is de bench al een lange tijd gewoon open en sloopt ze an zich ook niets meer. Alleen wanneer er dozen van Barkking snacks komen sloopt ze de doos wel - maar ben ik ook zelf schuld want sta ik toe dat ze zelf openmaakt haha. Maar toen ze jonger was was het gewoon vooral voorkomen en managen dus zoiets gebeurde gelukkig niet echt allemaal.

Wel is er een keer een bril gesneuveld omdat sansa die van tafel mepte en Arya ‘m mee de bench in nam terwijl in dat niet zag en Arya trok in de keuken een losse plint los in de eerste week hier haha maar dat zijn de ergste dingen wel denk ik wat dat betreft.

Dan heb ik liever een smerige hond na wandelen := _O- door de poep rollen vind ik dan wel echt naar maar is gelukkig geen gewoonte haha en gebeurd zelden.

EDIT:
Heel af en toe sneuvelt hier nog wel eens een speeltje, wanneer dat daar eenmaal iets kapot gaat, gaat rafelen ofzo. En lege wc rolletjes zijn catnip voor Arya haha.