Fijn dat het in ieder geval is uitgepraat met de stichting, vooral voor je gevoel. Wanneer krijg je je nieuwe hondje?
Ik heb idd ook begrepen dat honden eigenlijk altijd onvruchtbaar gemaakt zijn/ worden voor plaatsing, maar op deze manier heb je toch ook een prima constructie lijkt me. Ik snap wel dat dit hondje een uitzonderingspositie heeft, gezien haar leeftijd en de korte tijd dat de pups eraf zijn.
@Merrieveulen morgen is de laatste dag van onze vakantie, we gaan optijd weg en hopen haar voor de middag te halen, fotoshoot is afgesproken zodra ze wat gewend is dus foto's volgen snel!
gisteren 5,5 km gefietst met Jonas. Op de helft even pauze gehouden want dit was de eerste keer dat we deze afstand langs de fiets aflegden. Jonas houd ervan om op bankjes of picknicktafels te gaan zitten.
Cariena, veel plezier vandaag met het ophalen van je nieuwe hondje! Spannend!
athene
Geplaatst: 08-03-13 11:28
Wat een leuke foto...Silverbolly Onze Spaanse dame is voor het eerst loops ik was net zo lekker aan het trainen voor het SHH examen. Dat kunnen we nu wel vergeten het volgende examen is pas in sept/okt Tegen die met alle extra trainingen zou ze toch met vlag en wimpel moeten slagen.
Nu nog de riem losser en in 1 hand
gerban
Geplaatst: 08-03-13 12:23
@Siverbolly, leuke foto!
@athene, ze weten de moment van hun loops zijn goed uit kiezen , kan je nog wat oefenen, hier ook eentje en ik had net gepland om haar deze week naar de DA te brengen voor sterilisatie! Leuke hond trouwens!
Genieten jullie hondjes ook zo van het weer? Jonas wilt niets liever dan de hele dag in de tuin liggen. Lekker in het zonnetje. Jammer genoeg voor hem is het volgende week weer over met dit weer.
gerban
Geplaatst: 08-03-13 12:57
Maxx wel maar Nina denkt daar anders over , buiten = spelen, dus zoekt Maxx de rust binnen op en Nina dus ook...
merrieveulen
Geplaatst: 08-03-13 17:31
Hihi Gis wil ook zoveel mogelijk buiten zijn nu ja!
@ Silverbolly, héúle schattige foto!
@ Cariena heel veel plezier vandaag, ik ben heel benieuwd!
@ Athene, heel schattig die geconcentreerde foto's, hihi! Jammer dat het examen nu niet door kan gaan. Idd is het wel zo dat wat extra tijd ook niet mis is, maar ja ik kan me voorstellen dat je er naartoe hebt gewerkt en dat jullie er nu ook klaar voor waren. Nou ja, je moet maar zo denken, het is niet anders... je zult het ermee moeten doen.
Ik vind je hond trouwens ook heel erg leuk!
Gis had vandaag ook een leuke dag, wij gaan 's morgens altijd naar het bos, maar vandaag was het echt feest. Er bleven maar honden bijkomen en op een gegeven moment waren we met een hele groep, en allemaal bekenden. Hartstikke gezellig dus en we konden het er nog mooi even van nemen met het mooie weer nu! Gis gaat supergoed, op het moment echt in een soort flow van bijleren. Hardlopers vindt hij nog wel moeilijk maar zijn reacties worden steeds gematigder, en vandaag liep er één toch wel dicht langs waarop hij amper reageerde, sowieso heeft hij het érg goed gedaan vandaag! Het lijkt erop dat hij echt begint te begrijpen dat er geen negativiteit aan mensen gekoppeld hoeft te worden. Ik word overigens ook NOOIT boos als hij emotioneel wordt, maar blijf altijd doodkalm. Van de week heeft hij alweer heel wat nieuwe mensen ontmoet, de één nog leuker dan de ander dus we zijn nu echt lekker op weg!
Foto's komen snel ben alles nog aan het uitpakken van de vakantie, fototoestel nog ff opsporen!
cariena1
Geplaatst: 08-03-13 21:21
Hier komen de foto's het is lastig haar op de foto te zetten omdat ze telkens op en in je wil kruipen, heb ze net ff snel gemaakt![imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-4IJMX7XT-D.jpg][/img]
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!