Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilleroo schreef:Helaas heb ik geen auto , alleen een snorfiets, en ook niemand in de nabijheid om mij daarvoor te rijden. Dat is het vervelende dus, ik moet echt hier in zwolle iets vinden of het moet bezorgd worden zonder dat ik dan voor minimaal 100 euro moet bestellen ( dat krijg ik niet op tijd op met een chihuahua...)
cindybijl schreef:ik voer lotgering voor erbij, t is over t algemeen wat goedkoper maar de kwaliteit is daar ook naar.
als hoofd Barf merken voer ik naturis, Tammenga en Darf Eco en Barf, Lotgering af en toe tussendoor om de kosten dus te drukken
jilleroo schreef:Helaas heb ik geen auto , alleen een snorfiets, en ook niemand in de nabijheid om mij daarvoor te rijden. Dat is het vervelende dus, ik moet echt hier in zwolle iets vinden of het moet bezorgd worden zonder dat ik dan voor minimaal 100 euro moet bestellen ( dat krijg ik niet op tijd op met een chihuahua...)
MyWishMax schreef:Je kan idd met elk ras Barf voeren, maar niet elke hond verdraagt het even lekker. Er kunnen tientallen redenen zijn waarom die 2 honden het er niet goed op deden. Misschien te weinig bot, te veel orgaan, diersoort die niet lekker viel, noem maar op.
En soms doet je hond het er goed op maar stopt die met eten
Hier ben ik begonnen met kvv, steeds meer kauwwerk erbij, overgestapt op barf, toen nrv en toen stopte hond met eten dus ben ik terug op kvv met kauwwerk. En vriend vond het in het begin ook niks en nu welAlles went