Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
group1850 schreef:Kentaro schreef:Er werd alleen maar gepraat over eventueel 'afgeschoten', 'vergiftigd' e.d., vandaar alleen maar om aan te geven dat het misschien wél goed gaat met beans en absoluut niét om het idee te geven dat ze het nu beter heeft dan bij Niek!!!!!!!!
lees even gisteren 12.21 uur wat daar word geschreven dan weet je waar ik op doel.
peugotje schreef:Jammer dat jij zo respectloos omgaat met de persoon waarvoor het baasje van Beans gekozen heeft. Iedereen pakt dingen op een andere manier aan, en dat hoor je te respecteren. Als je merkt dat je dat niet kunt omdat het je frustreerd, laat het los.
peugotje schreef:Ja weet ik. Ik heb vanaf het begin gelezen. Zelfs nog vanaf het andere topic. Dit komt op mij wel respect loos over, zeker door het tijdstip te noemen, en niet door gewoon eerlijk namen te zeggen.
Ik ken je inzet, waarschijnlijk goed bedoeld, maar ik bedoel ermee dat het niet jouw hond is, het niet aan jouw is om te beslissen wat er gebeurd en hoe dat gebeurd. Ik kan mij goed voorstellen dat dat frustrerend is, maar je kunt niet meer doen dan óf je daar bij neerleggen óf je er niet meer mee bezig te houden.
group1850 schreef:Ik heb anderhalve dag niet gelezen en sta versteld over bepaalde uitspraken.
Vooral dat Beans liever als "wilde hond alleen leeft", en dat ze dat "liever wil dan als huishond te leven, en "vrij" is doet mijn nekharen rijzen.
Een hond is een roedeldier, en een roedel bestaat uit meer als 1 hond. Een hond heeft een plaats nodig in een bepaalde roedel, de rangorde moet bepaald zijn en die roedel is voor dit soort honden het gezin waar die in leeft.
Kom zeg!! Beans ligt echt liever in de mand thuis bij Niek, krijgt daar heerlijke brokken en vers water elke dag.
We hebben het hier over en Golden Retriever, een hond met een oneindige "will to please".
Chiqa schreef:Ik heb steeds begrepen dat Group1850 niets van doen heeft met de zoekactie dus vind zijn reageren uiterst opvallend en kan ze niet plaatsen.
group1850 schreef:Ik heb een map vol met mail en smsjes van Niek waar ik goed contact mee heb gehouden en me op de hoogte hielt.
Chiqa schreef:group1850 schreef:Ik heb een map vol met mail en smsjes van Niek waar ik goed contact mee heb gehouden en me op de hoogte hielt.
Daarom is het zo verwarrend dat ik deze info tóch gekregen heb en mij werd medegedeeld dat jij en Niek al weken geen contact meer hebben, lekker verwarrend verder vind ik van groter belang dat Beans gezocht wordt en verder direct mail contact via Leonoor loopt, helaas is dat nog niet duidelijl (Heb ook nog geen antwoord gekregen op mijn vraag)