Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Ik vind dat je toch echt moet oppassen met je berichten Slimmerik
Ik vind ze erg ongepast
Maar ik zal zelf even antwoord geven op mijn vraag waar jij geen antwoord op hebt.
Ik meende wat ik zei
Ik zoek serieus een lief baasje voor een staff in belgie!
edit: kruising engels x amerikaanse staff
naadje24 schreef:maar het is ook te vroeg om conclussies te trekken dat het nietje bij die betreffende Tser ook broodje aap is
naadje24 schreef:maar het is ook te vroeg om conclussies te trekken dat het nietje bij die betreffende Tser ook broodje aap is
slimmerik schreef:griebels schreef:Ik vind dat je toch echt moet oppassen met je berichten Slimmerik
Ik vind ze erg ongepast
Maar ik zal zelf even antwoord geven op mijn vraag waar jij geen antwoord op hebt.
Ik meende wat ik zei
Ik zoek serieus een lief baasje voor een staff in belgie!
edit: kruising engels x amerikaanse staff
Als je me het adres geeft laat ik wel even een Belg hem ophalen....dan heb ik het meteen goed gemaakt.
whisperramse schreef:Vind jou BTW wel behoorlijk achterbaks zijn, kan er niet aan doen
naadje24 schreef:whisperramse schreef:Vind jou BTW wel behoorlijk achterbaks zijn, kan er niet aan doen
Geloof dat meer personen in dit topic dat vinden maar goed dat zijn maar persoonlijke meningen he ?
slimmerik schreef:Nee, net een pb gekregen dat ze de kruising te link vindt. Sorry...
whisperramse schreef:Sorry slimmerik, maar ik lig jou niet en jij mij niet.
Als je er dan achter komt dat er twee pagina's over jou gaan, over dierenmishandeling en me zowat zit uit te lachen, kan je van mij idd zo'n reactie krijgen.
En dat doe ik dan dmv van een persoonlijke aanval en geen steken onder water of achter de rug.
Vind mijn gedoe dan toch net iets properder
griebels schreef:slimmerik schreef:Nee, net een pb gekregen dat ze de kruising te link vindt. Sorry...
waarom zou deze te link zijn?
meissielief schreef:griebels kan je niet een advertentie zetten op internet misschien dat een leuk gezin in Belgie de hond wil
slimmerik schreef:@ griebels: Ze willen pas ná hun vakantie een pup: een boerboel ....