xBueno schreef:oooh Pim is echt geweldigHaha
Ons dode konijntje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:hier is het na het eten ook slaaptijd. En voor de Beau is het altijd slaaptijd![]()
Racen doet Jack als ik thuis kom of als hij op zijn kop krijgt. Dan rent ie heel hard een rondje door het huis en doet het vervolgens nog een keer![]()
Even een vraagje trouwens.
Jack en Beau is nog steeds niet het meest liefdevolle spannetje![]()
Beau gromt en blaast en deelt nog weleens een tik uit aan Jack terwijl er niks gebeurd![]()
Maar als ik er bij ben en ze beiden aanhaal, willen ze nog wel eens neuzen en dan gebeurd er niks. Sinds een paar dagen durft Jack het aan om tijdens het voeren Beau op haar hoofd te wassenBeau laat dit toe en ze gromt of blaast helemaal niet.
ik heb het idee dat Beau gewoon heel erg onzeker wordt van Jack en niet zo goed weet wat ze met hem aan moet. Hij doet haar namelijk echt niks (oke soms wordt er wel even geklierd maar daar maakt ze snel korte metten mee)En toch blijft ze grommen en blazen. Ze zitten wel gewoon samen in een ruimte ooko 's nachts en dit gaat verder wel goed (we horen ze nooit in elk geval)
En Beau loopt ook zo langs hem heen naar binnen en ook dan doet ze niks. Maar alle momenten daar buiten gromt en blaast ze dus.
Ik heb het idee dat ze buiten deze momenten (als er niet echt een doel is: eten of naar binnen gaan) gewoon onzeker is.
iemand een idee hoe ik haar wat meer kan helpen? Ze vertoont verder geen angst ofzo.
dipstaartje schreef:ik dacht net wat hoor ik nu heel de tijd,
heeft fox een rode neus gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=6hA2doMqe18