Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en niet 1 minuut maar miss wel een uur. Terug in het aquarium was ie helemaal van de leg....en na een uur deed ie t weer
Sappos schreef:Ik heb dat een keer gehad met mijn Beaufortia Leveretti, hele bak doorzocht en NERGENS te vinden. Verdomme. Ik onder het tafeltje gekeken lag ie daaren niet 1 minuut maar miss wel een uur. Terug in het aquarium was ie helemaal van de leg....en na een uur deed ie t weer
Ik zocht m 's ochtends toen keek ik onder het bureau met de gedachte nee joh echnie! Ja hoor....... lagtie!
zo vreemd
Leorah schreef:bakje 1 60 cm (gezelschap):
[ Afbeelding ]
bakje 2 100 cm (begin van mijn malawi-liefde + eerste zelfgemaakte achterwand)
[ Afbeelding ]
mijn lieveling destijds (Loulou, de zwaar aggressieve demasoni)
[ Afbeelding ]
mn eerste kweekbakje met inhoud
[ Afbeelding ]
bakje 3 130 cm (malawi avontuur continues)
[ Afbeelding ]
dwergkogel-speciaalbakje
[ Afbeelding ]
andere kogel uit brakbakkie
[ Afbeelding ]
bakje 4 200 cm (malawi)
[ Afbeelding ]
zeebakje
[ Afbeelding ]
Discusbak
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
*** zou iemand een deel van deze foto's in een link willen zetten? Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen namelijk. Sorry en alvast bedankt!***

maar die heb ik aan een vriend van mijn vader gegeven omdat ik uit huis ging
Sappos schreef:Ik heb dat een keer gehad met mijn Beaufortia Leveretti, hele bak doorzocht en NERGENS te vinden. Verdomme. Ik onder het tafeltje gekeken lag ie daaren niet 1 minuut maar miss wel een uur. Terug in het aquarium was ie helemaal van de leg....en na een uur deed ie t weer
Maar hij deed t toch, hij was wel wat droogig. Had wel echt heeeeel veel tijd nodig maar is nu happy de garnalen aan t pesten
Ik ben al bang dat ze stikken als ik ze met een netje overzet..
Die beesten zijn de hele dag niet vooruit te fikken maar probeer ik ze te pakken dan gebruiken ze ineens die 120 cm zwemruimte 
Lieszje schreef:Weten jullie nog goede plantjes toevallig?
Ik ga bij deze site bestellen: http://www.aquarium-planten.com/index.php?page=home
Die heeft een klasgenoot doorgestuurd, en ook wat tips gegeven.
Maar ga 1 plant niet nemen omdat ze alleen nog maar de moederplant ervan hebben (van bijna 10 euro).
Heb een aquarium van 80 cm lang, dus moet denk wel wat plantjes hebben