Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Natuurlijk kan er van alles gebeuren met Beans (loslopende honden in het algemeen). En hoe naar dat ook is......... nu is het zoeken, piekeren, zoeken, hoop, valse hoop, zoeken. Want er zijn geen meldingen van aangereden, doodgeschoten honden in dat gebied ( zover mij bekend).
Zo als het nu loopt is het voor de betrokkenen behoorlijk frustrerend.
En achteraf komt er altijd wel weer: van hadden we maar dit...........of dat. En als...........
Kelly_Taco schreef:Pauline schreef:Dan nog, als een jager hem afschiet zal ook dat gemeld worden neem ik aan.
Dus vooralsnog ga ik er vanuit dat dát niet gebeurd is.
Waarom moet dat gemeld worden?
Pauline schreef:Pff ook goed, dan is hij afgeschoten en is zoeken zinloos, wat is het doel van deze discussie?
Ik weet dat er wijd verspreid is dat Beans zoek is, en als het klopt dat jagers betrokken zijn bij hun jachtgebied kan het zijn dat ze dus ook weten dat er een hond zoek is.
Pauline schreef:Nee ik snap wel dat ze die hond afschieten maar ik snap niet dat zoiets niet gemeld zou moeten worden.
Kentaro schreef:Er werd alleen maar gepraat over eventueel 'afgeschoten', 'vergiftigd' e.d., vandaar alleen maar om aan te geven dat het misschien wél goed gaat met beans en absoluut niét om het idee te geven dat ze het nu beter heeft dan bij Niek!!!!!!!!